Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Puolustusvoimat sallii pitkät hiukset miehille, Soste aloittaa muutosneuvottelut ja Yhdysvaltojen ja Iranin rauhanneuvottelut etenevät Sveitsissä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaalla Kytöpuiston väistötilakoulun kattorakenteet syttyivät tuleen maanantaiaamuna. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello 3 ja sammutti palon hieman ennen kello 5. Koulun sisätilat eivät vaurioituneet, ja poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaalla Kytöpuiston väistötilakoulun kattorakenteet syttyivät tuleen maanantaiaamuna. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello 3 ja sammutti palon hieman ennen kello 5. Koulun sisätilat eivät vaurioituneet, ja poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 05:22, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Yle Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Koulurakennus syttyi tuleen Vantaalla • Koulurakennus palaa Vantaan Koivukylässä • Koulurakennus palaa Vantaalla.
Koulurakennus palaa Vantaalla
Vantaalla syttyi tuli Kytöpuiston koulussa. Palo alkoi varhain maanantaiaamuna. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kolmea yöllä. Palo saatiin sammutettua ennen viittä. Koulun sisätilat eivät vaurioituneet, ja poliisi tutkii, miksi tuli syttyi.
Vantaalla Kytöpuiston väistötilakoulun kattorakenteet syttyivät tuleen maanantaiaamuna. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello 3 ja sammutti palon hieman ennen kello 5. Koulun sisätilat eivät vaurioituneet, ja poliisi tutkii palon…
Vantaan Koivukylässä sijaitsevassa tyhjillään olevassa koulurakennuksessa on syttynyt tulipalo. Pelastuslaitos sai hälytyksen maanantaiaamuna ja paikalla on 19 sammutusyksikköä. Palosta ei ole raportoitu henkilövahinkoja.
Vantaalla Kytöpuiston koulupaviljongissa syttyi tulipalo varhain aamulla. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 2.50, ja palo oli vielä aktiivinen ennen aamuneljää. Koulurakennus oli valmistunut vuonna 2023 väistötilaksi useiden koulujen peruskorjausten…
Vantaalla Kytöpuiston koulupaviljonki syttyi tuleen varhain aamulla. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 2.50, ja rakennuksen kattorakenteet savuttivat vielä ennen aamuneljää. Koulurakennus oli valmistunut vuonna 2023 väistötilaksi peruskorjausten ajaksi.
Vantaalla Koivukylässä sijaitsevassa Kytöpuiston koulussa syttyi tulipalo. Pelastuslaitos sai ilmoituksen palosta varhain aamulla ja lähetti paikalle useita yksiköitä. Palon sammutustyöt ovat käynnissä.
Vantaalla tapahtui traaginen onnettomuus, kun noin 30-vuotias mies kuoli pudottuaan viidennestä kerroksesta parvekekaiteen läpi. Poliisi tutkii tapausta, ja kaikki Turmatalon parvekkeet on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa
Vantaalla Rasinrinteellä syttyi kerrostalossa tulipalo sunnuntaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen huoneistopalosta illalla ja sammutti sen nopeasti. Palo ei aiheuttanut henkilövahinkoja, mutta poliisi tutkii…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tulipalo
Kuopiossa juhannusaattona syttyi tulipalo, jossa nainen menehtyi. Nainen palasi sisälle sammuttamaan paloa, mutta jäi palavaan taloon. Mikkelissä yksi mies hukkui soutuveneen kaaduttua.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Vehmersalmella sattui juhannusaattona omakotitalopalo, jossa nainen menehtyi. Hän yritti sammuttaa tulipaloa palatessaan sisälle taloon. Talon tuhoutuminen oli täydellinen, ja poliisi tutkii palon…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Paloturvallisuus, #Tulipalo
Tulipalo syttyi juhannuspäivänä Messilän venesatamassa, jossa kolme venettä paloi. Palo alkoi yhdestä veneestä ja levisi kahteen viereiseen. Ensihoito vei kolme henkilöä jatkohoitoon.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Suomessa on kuollut kymmenen ihmistä onnettomuuksissa torstaista sunnuntaihin. Salossa hukkui mies uimarannalla, ja liikenneonnettomuudessa Raaseporissa kuoli yksi ja kaksi loukkaantui. Poliisi tutkii…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.