Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi on pidättänyt yhden henkilön epäiltynä taposta Vaasan keskustassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Brady Tkachuk on kaupattu Florida Panthersiin Ottawa Senatorsista. Tkachukista tulee joukkuekaveri veljelleen Matthew Tkachukille sekä suomalaisille pelaajille. Ottawa saa kaupassa useita varausvuoroja tuleviin varaustilaisuuksiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Brady Tkachuk on kaupattu Florida Panthersiin Ottawa Senatorsista. Tkachukista tulee joukkuekaveri veljelleen Matthew Tkachukille sekä suomalaisille pelaajille. Ottawa saa kaupassa useita varausvuoroja tuleviin varaustilaisuuksiin.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 01:22, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Brady Tkachuk siirtyy Florida Panthersiin • Florida Panthers hankki Brady Tkachukin • Brady Tkachuk siirtyy Florida Panthersiin.
Brady Tkachuk siirtyy Floridaan
Brady Tkachuk on myyty Florida Panthersiin. Hänestä tulee joukkuekaveri veljelleen Matthew Tkachukille. Ottawa Senators saa kaupassa useita varausvuoroja. Tkachukin sopimus on voimassa kesään 2028.
Brady Tkachuk on kaupattu Florida Panthersiin Ottawa Senatorsista. Tkachukista tulee joukkuekaveri veljelleen Matthew Tkachukille sekä suomalaisille pelaajille. Ottawa saa kaupassa useita varausvuoroja tuleviin varaustilaisuuksiin.
NHL:ssä tapahtui merkittävä pelaajakauppa, kun Florida Panthers hankki Ottawa Senatorsin kapteenin Brady Tkachukin. Senators saa vaihdossa useita varausvuoroja, mukaan lukien tämän vuoden ensimmäisen kierroksen varausvuorot. Tkachuk liittyy Panthersiin,…
Brady Tkachuk on kaupattu Florida Panthersiin Ottawa Senatorsista. Tkachukista tulee joukkuekaveri veljelleen Matthew Tkachukille. Panthers on voittanut Stanley Cupin kahdesti peräkkäin ja pelasi finaaleissa kesällä 2023.
Carolina Hurricanes voitti Stanley Cupin ja juhli lauantaina kotikaupungissaan Raleighissa. Tuhannet kannattajat osallistuivat juhliin, jotka täyttivät kaupungin kadut. Tunnelma oli hurja ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Mike Babcock saa palata valmentamaan NHL:ään, kun tutkimukset hänen toimistaan Columbuksessa on saatu päätökseen. NHL:n mukaan ei ole perusteita rajoittaa Babcockin työsuhteita.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL-seura Boston Bruins ilmoitti jäädyttävänsä legendaarisen Patrice Bergeronin pelinumeron 37. Bergeron pelasi seurassa vuosina 2003–2023 ja oli mukana Stanley Cupin voitossa vuonna…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Vegas Golden Knights on nimennyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Craig on aiemmin toiminut AHL-joukkue Henderson Silver Knightsin päävalmentajana ja voitti Stanley Cupin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Entinen NHL-hyökkääjä Kyle Calder on kuollut 47-vuotiaana. Hänen tyttärensä Madison Calder ilmoitti asiasta Instagramissa, kertoi isänsä kuolleen lyhyen sairauden seurauksena. Calder oli…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes aloittaa kiekkokauden 2026–2027 hallitsevana Stanley Cup -mestarina. Joukkueen paineet ovat vähentyneet mestaruuden myötä, ja se voi pelata vapaammin. Carolina pelaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.