Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen miesten lentopallomaajoukkue on edennyt Euroopan liigan välieriin voitettuaan kaikki runkosarjan ottelunsa. Viimeisessä ottelussa Suomi voitti Islannin selvästi 3–0. Voitto varmisti myös paikan vuoden 2028 EM-kisoissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen miesten lentopallomaajoukkue on edennyt Euroopan liigan välieriin voitettuaan kaikki runkosarjan ottelunsa. Viimeisessä ottelussa Suomi voitti Islannin selvästi 3–0. Voitto varmisti myös paikan vuoden 2028 EM-kisoissa.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 01:45, pääluokka Lentopallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi eteni Euroopan liigan välieriin • Suomi eteni Euroopan liigan välieriin • Suomi eteni Euroopan liigan välieriin.
Suomi meni Euroopan liigan välieriin
Suomen miesten lentopallojoukkue on päässyt Euroopan liigan välieriin. Joukkue voitti kaikki runkosarjan ottelut. Viimeisessä pelissä Suomi voitti Islannin 3–0. Voitto varmisti myös paikan vuoden 2028 EM-kisoissa.
Suomen miesten lentopallomaajoukkue on edennyt Euroopan liigan välieriin voitettuaan kaikki runkosarjan ottelunsa. Viimeisessä ottelussa Suomi voitti Islannin selvästi 3–0. Voitto varmisti myös paikan vuoden 2028 EM-kisoissa.
Suomen miesten lentopallomaajoukkue on edennyt Euroopan liigan välieriin voittamalla kaikki runkosarjan ottelunsa. Viimeisessä ottelussa Suomi voitti Islannin 3–0. Voitto varmisti myös paikan vuoden 2028 EM-kisoissa.
Suomen miesten lentopallomaajoukkue on edennyt Euroopan liigan välieriin voittamalla kaikki runkosarjan ottelunsa. Viimeisessä ottelussa Suomi voitti Islannin selvästi 3–0. Voitto varmisti myös paikan vuoden 2028 EM-kisoissa.
Suomen miesten lentopallomaajoukkue voitti Islannin Euroopan liigan lohkovaiheessa 3–0, mikä varmisti paikan välierissä ja vuoden 2028 EM-kisoissa. Suomi sijoittui lohkovaiheessa toiseksi voittamalla kaikki kuusi otteluaan. Maajoukkueen päävalmentaja Olli…
Suomen lentopallomaajoukkue voitti Islannin 3–0 ja varmisti paikan Euroopan liigan välierissä. Voitto takasi myös pääsyn syksyn 2028 EM-kisoihin. Välierissä Suomi kohtaa Tanskan.
Suomen lentopallomaajoukkue voitti Islannin 3–0 ja varmisti paikan Euroopan liigan välierissä. Voitto takasi myös pääsyn syksyn 2028 EM-kisoihin. Välierissä Suomi kohtaa Tanskan.
Suomen miesten lentopallomaajoukkue voitti Slovakian Euroopan liigan runkosarjassa 3–1. Ottelussa Veikka Lindqvist teki 20 pistettä ja Luka Marttila 19 pistettä. Suomi on…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Lentopallo
Suomen miesten lentopallomaajoukkue avasi Euroopan liigan voitolla Itävallassa. Suomi voitti isäntämaan 3–1, ja erityisesti torjuntapelaaminen oli vahvaa. Joukkueen parhaat pistemiehet olivat Veikka…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #EuroopanLiiga
Suomen miesten lentopallomaajoukkue voitti Albanian Euroopan liigan ottelussa suoraan kolmessa erässä. Ottelu pelattiin Veikkaus-areenalla, ja Suomi voitti erät 34–32, 25–18 ja 25–11.…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Lentopallo
Suomen naisten lentopallojoukkue osallistuu Euroopan liigan kotiturnaukseen Nokialla 5.–7. kesäkuuta. Joukkueen kokoonpanoon kuuluu useita kokeneita pelaajia, kuten passarit Kaisa Alanko ja Sofia…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Lentopallo
Suomen miesten lentopallomaajoukkue voitti Kroatian 3–0 Euroopan liigan kotiturnauksessaan Helsingissä. Voitto pitää Suomen mahdollisuudet välieriin elossa, sillä joukkue on voittanut kaikki alkusarjan…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Lentopallo
Suomen naisten lentopallomaajoukkue saavutti voiton Euroopan liigassa, kun se voitti Israelin suoraan kolmessa erässä. Ottelu pelattiin Slovakian Popradissa, ja Suomen tehokkaimmat pelaajat…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Lentopallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.