Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi on pidättänyt yhden henkilön epäiltynä taposta Vaasan keskustassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Yhdysvaltalainen vapaaottelija Jake Woodley tyrmäsi David Wrightin vain neljässä sekunnissa LFA 235 -tapahtumassa. Tämä suoritus on LFA:n historian nopein tyrmäys ja se ylittää myös UFC:n nopeimmat lopetukset. Woodley iski voimakkaan oikean käden, joka sammutti Wrightin heti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Yhdysvaltalainen vapaaottelija Jake Woodley tyrmäsi David Wrightin vain neljässä sekunnissa LFA 235 -tapahtumassa. Tämä suoritus on LFA:n historian nopein tyrmäys ja se ylittää myös UFC:n nopeimmat lopetukset. Woodley iski voimakkaan oikean käden, joka sammutti Wrightin heti.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.6.2026 klo 21:56, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jake Woodley tyrmäsi nopeasti • Jake Woodley tyrmäsi nopeasti.
Jake Woodley tyrmäsi nopeasti
Jake Woodley on vapaaottelija Yhdysvalloista. Hän voitti ottelun David Wrightia vastaan vain neljässä sekunnissa. Tämä on nopein tyrmäys LFA:n historiassa. Woodley iski voimakkaasti ja voitti heti.
Yhdysvaltalainen vapaaottelija Jake Woodley tyrmäsi David Wrightin vain neljässä sekunnissa LFA 235 -tapahtumassa. Tämä suoritus on LFA:n historian nopein tyrmäys ja se ylittää myös UFC:n nopeimmat lopetukset. Woodley…
Yhdysvaltalainen vapaaottelija Jake Woodley tyrmäsi David Wrightin vain neljässä sekunnissa LFA 235 -tapahtumassa. Tämä suoritus on LFA:n historian nopein tyrmäys ja se ylittää myös UFC:n ennätyksen. Woodley iski…
Omar Tugarev voitti UFC-veteraani Alex Oliveiran teknisellä tyrmäyksellä Beazt Fight Night -tapahtumassa Tallinnassa. Ottelu päättyi ensimmäisessä erässä, ja Tugarev hallitsi kamppailua alusta…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
31-vuotias Ville Mankinen, suomalainen vapaaottelija, on saanut aivoinfarktin ottelun jälkeen. Tieto julkaistiin sunnuntaina Suomen Vapaaotteluliiton ja Mankisen edustaman 03 Fight Teamin toimesta.…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Vapaaottelija Theo Kolehmainen saavutti vakuuttavan voiton Beazt Fight Night -tapahtumassa Tallinnassa. Hän voitti Komar Daran teknisellä tyrmäyksellä kolmannessa erässä, vaikka Dara kesti…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Abdul Hussein, suomalainen vapaaottelija, tekee debyyttinsä UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän valmistautuu otteluun, mutta vastustajaa ei ole vielä ilmoitettu. Husseinin UFC-sopimuksesta…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Ilia Topuria hävisi brutaalissa pääottelussa Valkoisen talon UFC-illassa. Ottelussa Justin Gaethje voitti Topurian, joka sai useita kovia iskuja ja hänen silmänsä muurautuivat…
Kamppailulajit
Aleksi Valavuori kohtasi Kalle Palanderin nyrkkeilyottelussa, jossa Palander voitti teknisellä tyrmäyksellä toisessa erässä. Valavuori myönsi, että hän tunsi iskut heti ottelun alussa…
Kamppailulajit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.