Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran aloittavat neuvottelut Sveitsissä, kun taas Boliviaan on julistettu 90 päivän hätätila. Suomessa kymmeniä tuomioita laajassa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kokemäellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita erinomaisia suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajaksi nousi Kirill, joka juoksi matkan aikaan 28,9. Muita palkintosijoja saavuttivat Vassita ja Hugo Hermanni.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kokemäellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita erinomaisia suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajaksi nousi Kirill, joka juoksi matkan aikaan 28,9. Muita palkintosijoja saavuttivat Vassita ja Hugo Hermanni.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.6.2026 klo 18:01, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset julkaistu Kokemäellä • Ravitulokset Kauhavasta julkistettiin.
Ravitulokset julkaistu Kokemäellä
Kokemäellä juostiin ravikilpailuja. Kirill voitti Toto4-kilpailun ajalla 28,9. Toiseksi tuli Vassita ja kolmanneksi Hugo Hermanni. Kilpailuissa nähtiin myös muita hyviä suorituksia.
Kokemäellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita erinomaisia suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajaksi nousi Kirill, joka juoksi matkan aikaan 28,9. Muita palkintosijoja saavuttivat Vassita ja Hugo Hermanni.
Kauhavan ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajina erottuivat Jive, Good Better Best ja Mango Breezer. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä raviharrastajille.
Lappeenrannan ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailussa voittajaksi selviytyi VP Usva, joka juoksi ponilähdön 1100 metriä aikaan 2,56,8. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto4
Juhannuksen ravit huipentuvat sunnuntaina Kauhavalla, jossa kilpailee yhteensä 132 valjakkoa. Pienten paikkakuntien kesäradat ovat tärkeitä hevosurheilulle, ja Kauhavan sunnuntairavit ovat hevosmäärältään suurimmat.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kauhava, #Ravit
Kokemäen juhannuslauantain ravit ovat jatkuneet vuodesta 1970. Vaikka tuki kesäradoille vähenee, talkoolaiset pitävät perinnettä yllä. Viime juhannuksena ravit olivat erityisen rankat, ja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kokemäki, #Ravit
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailuissa Lady Nenya voitti ensimmäisen lähdön ajalla 13,2a. Toisessa lähdössä voiton vei Winter Rose ajalla 13,8a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kolminkertainen ravikuningas Evartti palasi kilpailuihin ja voitti ensimmäisessä lähdössään Lahdessa. Santtu Raitalan ohjastama hevonen teki vahvan comebackin, kun Lumettaja hylättiin ennen maalia.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Pro, Antti Ojanperän valmentama hevonen, voitti Nordic King -ravit PowerParkissa. Voitto oli erityinen, sillä se merkitsi kolmoisvoittoa Ojanperän valmennettaville. Pro on tällä…
Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.