Nimipäivä:
Ahti, Ahto
21°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:15

Yhdysvallat ja Iran aloittavat neuvottelut Sveitsissä, kun taas Boliviaan on julistettu 90 päivän hätätila. Suomessa kymmeniä tuomioita laajassa…


Nelivuotias tyttö menehtyi uima-altaassa

Aihesivu: Nelivuotias tyttö menehtyi uima-altaassa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Nelivuotias tyttö on kuollut hotellin uima-altaassa tapahtuneen onnettomuuden seurauksena Lanzarotella. Hätäkeskus sai hälytyksen, kun tyttö nostettiin elottomana altaasta. Elvytyksestä huolimatta tyttöä ei saatu pelastettua, ja tapausta tutkitaan.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 21.6.2026 klo 14:45
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Nelivuotias tyttö on kuollut hotellin uima-altaassa tapahtuneen onnettomuuden seurauksena Lanzarotella. Hätäkeskus sai hälytyksen, kun tyttö nostettiin elottomana altaasta. Elvytyksestä huolimatta tyttöä ei saatu pelastettua, ja tapausta tutkitaan.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.6.2026 klo 14:45, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nelivuotias tyttö menehtyi uima-altaassa • Neljävuotias tyttö kuoli uima-altaassa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 21.6.2026 klo 14:45.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Lanzarote, #Uima-allas, #Onnettomuus.

Selkokielinen yhteenveto

Tyttö kuoli uima-altaassa

Nelivuotias tyttö on kuollut uima-altaassa Kanarialla. Onnettomuus tapahtui lauantaina hotellissa Playa Blancassa. Tyttö nostettiin elottomana altaasta, ja elvytys ei onnistunut. Espanjan viranomaiset tutkivat tapausta ja muistuttavat valvonnan tärkeydestä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi.
Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.