Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Group investoi 25 miljoonaa euroa Muoto-pakkausten tuotantoon, mutta päättää keskeyttää Kuura-tekstiilikuituhankkeen. Unkarin parlamentti on valinnut Andras Bakan…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jämsässä tapahtui tänään kolmen auton peräänajo Ysitiellä Himoksen risteyksessä. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta liikenne ohjattiin hetkellisesti yhdelle kaistalle. Tilanne palautui normaaliksi noin viidentoista minuutin kuluttua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jämsässä tapahtui tänään kolmen auton peräänajo Ysitiellä Himoksen risteyksessä. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta liikenne ohjattiin hetkellisesti yhdelle kaistalle. Tilanne palautui normaaliksi noin viidentoista minuutin kuluttua.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.6.2026 klo 13:05, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kolmen auton peräänajo Jämsässä.
Kolme autoa törmäsi Jämsässä
Jämsässä tapahtui onnettomuus, jossa kolme autoa törmäsi toisiinsa. Onnettomuus tapahtui Ysitiellä Himoksen risteyksessä. Onneksi kukaan ei loukkaantunut. Liikenne ohjattiin hetkeksi yhdelle kaistalle, mutta pian se saatiin taas normaaliksi.
Jämsässä tapahtui tänään kolmen auton peräänajo Ysitiellä Himoksen risteyksessä. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta liikenne ohjattiin hetkellisesti yhdelle kaistalle. Tilanne palautui normaaliksi noin viidentoista minuutin kuluttua.
Britanniassa on tapahtunut onnettomuus, jossa kaksi matkustajajunaa on törmännyt toisiinsa. Loukkaantuneita on, mutta tarkkaa lukumäärää tai vammojen vakavuutta ei ole vielä kerrottu.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kotkan saaristossa tapahtui onnettomuus, jossa moottorivene upposi ja yksi henkilö hukkui. Veneessä oli kaksi ihmistä, joista toinen pelastettiin ja vietiin hoitoon. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Juhannuksen paluuliikenne alkaa vilkastua Etelä-Suomessa aamupäivällä ja jatkuu vilkkaana iltaan asti. Vaikka paluuliikenne on vähäisempää kuin menoliikenne, jonoutumista voi esiintyä. Liikennetilanteen voi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Kuuden auton ketjukolari on aiheuttanut merkittäviä ruuhkia Turunväylällä Espoossa. Onnettomuus tapahtui Kehä III:n ja Ämmässuon välillä, eikä siitä ole raportoitu vakavia henkilövahinkoja.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Juhannuksen menoliikenne on edelleen vilkasta, vaikka huippu oli eilen. Fintrafficin mukaan liikenne rauhoittuu iltapäivään mennessä, mutta juhannusjuhliin matkaavia on vielä liikkeellä. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Fintrafficin mukaan juhannusliikenne on vilkasta iltakuuteen asti. Liikennemäärät ovat kasvaneet erityisesti pääkaupunkiseudulta pohjoiseen suuntautuvassa liikenteessä. Ruuhkahuippuja odotetaan vielä saapuvan, ja vilkkaimmat tieosuudet…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.