Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Boliviassa julistettiin 90 päivän hätätila mielenosoitusten vuoksi, kun taas Riihimäen vankilassa tapahtui vakava pahoinpitely. Lisäksi autokorjaamo kohtasi kiristysohjelman…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi tutkii Nokialla tapahtunutta taponyritystä, jossa noin 50-vuotias nainen on epäiltynä. Hän on lyönyt aikuista miestä kirveellä päähän yksityisasunnossa. Mies on toimitettu sairaalahoitoon, mutta hänen tilansa ei ole hengenvaarallinen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi tutkii Nokialla tapahtunutta taponyritystä, jossa noin 50-vuotias nainen on epäiltynä. Hän on lyönyt aikuista miestä kirveellä päähän yksityisasunnossa. Mies on toimitettu sairaalahoitoon, mutta hänen tilansa ei ole hengenvaarallinen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.6.2026 klo 10:04, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nainen epäiltynä tapon yrityksestä Nokialla • Poliisi tutkii tapon yritystä Nokialla • Poliisi tutkii tapon yritystä Nokialla.
Nainen on epäilty tapon yrityksestä
Poliisi tutkii tapausta Nokialla. Nainen on noin 50-vuotias ja hän on lyönyt miestä kirveellä päähän. Tapahtuma on sattunut yksityisasunnossa. Mies on viety sairaalaan, mutta hän ei ole hengenvaarassa. Nainen on otettu kiinni ja häntä epäillään tapon yrityksestä.
Poliisi tutkii Nokialla tapahtunutta taponyritystä, jossa noin 50-vuotias nainen on epäiltynä. Hän on lyönyt aikuista miestä kirveellä päähän yksityisasunnossa. Mies on toimitettu sairaalahoitoon, mutta hänen tilansa ei ole…
Nokialla tapahtui epäilty tapon yritys, kun nainen löi miestä kirveellä päähän. Poliisi sai ilmoituksen väkivallanteosta lauantaina, ja mies toimitettiin sairaalahoitoon ilman hengenvaaraa. Nainen on otettu kiinni ja häntä…
Nokialla tapahtui juhannuspäivänä epäilty tapon yritys, josta poliisi sai ilmoituksen lauantaina noin kello 15. Tapahtumapaikka sijaitsee Linnavuoressa. Poliisi tutkii asiaa edelleen.
Vaasan Asemakadulla tapahtui juhannusaattona vakava väkivallanteko, joka on luokiteltu tapoksi. Uhri menehtyi tapahtumapaikalla, ja poliisi on ottanut kiinni useita henkilöitä tapauksen selvittämiseksi.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Väkivalta
Poliisi tutkii tapon yritystä Nokialla, jossa nainen löi miestä kirveellä päähän. Tapahtuma sattui juhannuspäivänä yksityisasunnossa, ja mies on toimitettu sairaalaan ilman hengenvaaraa.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Nokia, #Taponyritys
Vaasassa tapahtui perjantaina aamupäivällä henkeen ja terveyteen kohdistunut rikos. Poliisi on saanut ilmoituksen rikoksesta Asemakadun läheisyydessä ja pyytää yleisöltä havaintoja kahdesta miehestä,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Karijoella tapahtui puukotus, jossa mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta aamuyöllä ja ensihoito yritti elvyttää uhri, mutta hän menehtyi. Rikoksesta epäilty nainen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingissä poliisi sai torstaina kaksi ilmoitusta mahdollisista asehavaintoista. Ensimmäisessä tapauksessa Laajasalossa ei löytynyt aseistautunutta henkilöä, mutta asiasta on tehty rikosilmoitus. Itäkeskuksessa ravintolassa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pieksämäellä tapahtui torstaina puukotus, jossa mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta ja epäilee, että tappelun aikana yksi henkilö käytti teräasetta. Neljä henkilöä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.