Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran neuvottelevat rauhasta, kun taas Suomessa uhkaa sähköpula 2030-luvulla. Uudessakaupungissa kadonnut nainen herättää huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Japani voitti Tunisian jalkapallon miesten MM-kisoissa selvästi 4–0. Tunisia vaihtoi päävalmentajaa, mutta uusi valmentaja ei pystynyt parantamaan joukkueen suoritusta. Japani jatkaa turnauksessa hyviä asetelmia kohti jatkopelejä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Japani voitti Tunisian jalkapallon miesten MM-kisoissa selvästi 4–0. Tunisia vaihtoi päävalmentajaa, mutta uusi valmentaja ei pystynyt parantamaan joukkueen suoritusta. Japani jatkaa turnauksessa hyviä asetelmia kohti jatkopelejä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.6.2026 klo 10:51, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Japani voitti Tunisian jalkapallon MM-kisoissa • Japani voitti Tunisian jalkapallon MM-kisoissa • Japani voitti Tunisian jalkapallon MM-kisoissa.
Japani voitti Tunisian 4–0
Japani voitti Tunisian jalkapallon MM-kisoissa 4–0. Tunisia vaihtoi valmentajaa, mutta se ei auttanut. Japani teki neljä maalia, ja Tunisia ei saanut yhtään laukausta kohti maalia. Tunisian kisat päättyivät alkulohkoon, ja Japani on hyvässä asemassa jatkopeleihin.
Japani voitti Tunisian jalkapallon miesten MM-kisoissa selvästi 4–0. Tunisia vaihtoi päävalmentajaa, mutta uusi valmentaja ei pystynyt parantamaan joukkueen suoritusta. Japani jatkaa turnauksessa hyviä asetelmia kohti jatkopelejä.
Japani voitti Tunisian 4–0 jalkapallon miesten MM-kisoissa. Tunisia vaihtoi valmentajaa, mutta se ei auttanut joukkuetta parantamaan suoritustaan. Voitto nosti Japanin F-lohkon kakkoseksi ja toi hyvät mahdollisuudet jatkopeleihin.
Japani voitti Tunisian 4–0 jalkapallon miesten MM-kisoissa. Tunisia vaihtoi valmentajaa turnauksen alussa, mutta se ei parantanut joukkueen suoritusta. Voitto nosti Japanin F-lohkon toiseksi, kun taas Tunisian mahdollisuudet jatkoon…
Japani voitti Tunisian 4–0 jalkapallon miesten MM-kisoissa. Tunisia vaihtoi valmentajaa, mutta se ei auttanut joukkuetta parantamaan suoritustaan. Voitto nosti Japanin F-lohkon kakkoseksi ja pudotuspelit ovat lähellä.
Jalkapallon MM-kisat alkoivat 11. kesäkuuta ja jatkuvat 19. heinäkuuta. Turnauksessa kilpailee ennätykselliset 48 joukkuetta 12 lohkossa, ja yhteensä pelataan 104 ottelua. Otteluohjelma…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Jalkapallon MM-kisoissa Paraguayn Miguel Almirón sai suoran punaisen kortin poikkeuksellisesta syystä. Hän peitti suunsa keskustellessaan vastustajan kanssa, mikä on ensimmäinen kerta, kun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Jalkapallon MM-kisoissa pelataan lauantaina lohkovaiheen toista kierrosta, jossa Ruotsi kohtaa Hollannin. Ruotsi on voittanut avausottelunsa selvästi, kun taas Hollanti tarvitsee voiton pysyäkseen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Jalkapallon MM-kisoissa Paraguayn Miguel Almirón sai punaisen kortin suunsa peittämisestä. Tilanne tapahtui ottelussa Turkkiä vastaan, kun Almirón peitti suunsa puhuessaan vastustajalle. FIFA:n…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Yhdysvallat voitti Australian jalkapallon MM-turnauksessa 2–0 ja varmisti paikan pudotuspeleissä. Ottelussa Yhdysvallat teki molemmat maalinsa ensimmäisen puoliajan aikana. Seuraavaksi Yhdysvallat kohtaa Turkin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Norjan jalkapallomaajoukkueen kapteeni Martin Ödegaard on saanut voimakasta kritiikkiä avausottelustaan MM-kisoissa. Joukkuekaverit pitävät arvostelua liioiteltuna ja korostavat Ödegaardin merkitystä joukkueelle. Norja voitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.