Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Iran on ilmoittanut mahdollisesta Hormuzinsalmen sulkemisesta Israelin iskujen vuoksi Libanoniin. Albaniassa on mielenosoitettu 20 päivää peräkkäin Yhdysvaltain presidentti…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Loton kierroksella 25/2026 löytyi kaksi 81 000 euron voittoa, mutta täysosumia ei tullut. Ensi viikolla potin arvioidaan nousevan 14,5 miljoonaan euroon. Voittajat olivat mukana porukkapeleissä eri puolilta Suomea.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Loton kierroksella 25/2026 löytyi kaksi 81 000 euron voittoa, mutta täysosumia ei tullut. Ensi viikolla potin arvioidaan nousevan 14,5 miljoonaan euroon. Voittajat olivat mukana porukkapeleissä eri puolilta Suomea.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.6.2026 klo 23:10, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lotosta kaksi 81 000 euron voittoa • Lottoon kaksi 81 000 euron voittoa.
Lotosta kaksi voittoa
Loton arvonnassa tuli kaksi voittoa, joissa kummassakin oli 81 759 euroa. Voittajat olivat mukana porukkapeleissä. Ensi viikolla potti kasvaa 14,5 miljoonaan euroon. Täysosumia ei löytynyt tällä kierroksella.
Loton kierroksella 25/2026 löytyi kaksi 81 000 euron voittoa, mutta täysosumia ei tullut. Ensi viikolla potin arvioidaan nousevan 14,5 miljoonaan euroon. Voittajat olivat mukana porukkapeleissä eri puolilta Suomea.
Loton kierroksella 25/2026 löytyi kaksi 81 000 euron voittoa, mutta täysosumia ei ollut. Ensi viikon potti nousee 14,5 miljoonaan euroon. Voitot tulivat porukkapeleistä, joissa oli voittajia eri puolilta…
Vantaalla tapahtui traaginen onnettomuus, kun noin 30-vuotias mies kuoli pudottuaan viidennestä kerroksesta parvekekaiteen läpi. Poliisi tutkii tapausta, ja kaikki Turmatalon parvekkeet on…
Kotimaa
Tikkurilan parvekkeet asetetaan käyttökieltoon, kun noin 30-vuotias mies kuoli putoamalla parvekkeelta juhannusaattona. Poliisi tutkii onnettomuutta, mutta rikosta ei alustavasti epäillä. Kiinteistön omistaja…
Kotimaa
Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä. Poliisi sai tiedon asiasta juhannusaattona ja ei epäile rikosta. Tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Kotimaa
Mikkelissä on löydetty kuollut henkilö vedestä lähellä rantaa. Löytö tehtiin torstaina iltapäivällä Savelan alueella, noin kymmenen kilometriä Mikkelistä Lappeenrannan suuntaan. Pelastuslaitos ei…
Kotimaa
Kuopiossa juhannusaattona syttyi tulipalo, jossa nainen menehtyi. Nainen palasi sisälle sammuttamaan paloa, mutta jäi palavaan taloon. Mikkelissä yksi mies hukkui soutuveneen kaaduttua.
Kotimaa
Kuhmolainen Kotipizza sai toukokuussa erikoisen tilauksen, kun puolalaiset sotilaat tilasivat noin sata pizzaa. Sotilaat harjoittelivat Vuosangan ampuma-alueella ja hakivat pizzat pienellä lava-autolla.…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.