Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tikkurilassa tapahtui traaginen onnettomuus, kun mies kuoli pudottuaan parvekkeelta. Yhdysvaltain presidentti Trump esitteli uuden Air Force One -lentokoneen,…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Toronto Marlies voitti AHL:n mestaruuden kaatamalla Chicago Wolvesin finaalissa 4–3. Voitto varmisti Marliesille toisen mestaruuden seuran historiassa. Pudotuspelien arvokkaimmaksi pelaajaksi valittiin Toronton maalivahti Artur Ahtjamov.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Toronto Marlies voitti AHL:n mestaruuden kaatamalla Chicago Wolvesin finaalissa 4–3. Voitto varmisti Marliesille toisen mestaruuden seuran historiassa. Pudotuspelien arvokkaimmaksi pelaajaksi valittiin Toronton maalivahti Artur Ahtjamov.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.6.2026 klo 09:31, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Toronto Marlies voitti AHL:n mestaruuden • Toronto voitti AHL-mestaruuden Chicagosta • Toronto voitti AHL-mestaruuden Chicagosta.
Toronto Marlies voitti mestaruuden
Toronto Marlies voitti AHL:n mestaruuden. Joukkue voitti Chicago Wolvesin finaalissa 4–3. Tämä oli Marliesille toinen mestaruus. Toronton maalivahti Artur Ahtjamov valittiin pudotuspelien parhaaksi pelaajaksi.
Toronto Marlies voitti AHL:n mestaruuden kaatamalla Chicago Wolvesin finaalissa 4–3. Voitto varmisti Marliesille toisen mestaruuden seuran historiassa. Pudotuspelien arvokkaimmaksi pelaajaksi valittiin Toronton maalivahti Artur Ahtjamov.
Toronto Marlies on voittanut AHL:n mestaruuden, kun se voitti finaalisarjan Chicagon 4–1. Mestaruus on Torontolle historian toinen, ensimmäinen saavutettiin vuonna 2018. Vaikka Chicago johti peliä 2–0, Toronto nousi…
Toronto Marlies on voittanut AHL:n mestaruuden kukistamalla Chicago Wolvesin finaalisarjassa voitoin 4–1. Tämä on Toronton toinen mestaruus historiassa, ensimmäinen saavutettiin vuonna 2018. Vaikka Chicago johti peliä 2–0, Toronto…
Chicago Wolves voitti Toronto Marliesin jatkoajalla AHL:n finaalissa. Juuso Välimäki syötti avausmaalin, mutta Chicago joutui takaa-ajoasemaan. Joukkue kuitenkin nousi tasoihin ja ratkaisi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #ChicagoWolves, #AHL
AHL:n finaalisarjassa Toronto Marlies johtaa Chicago Wolvesia voitoin 2–0. Toisessa finaalissa Wolvesin Juuso Välimäki tasoitti pelin vain sekunteja ennen loppua, mutta Marlies…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AHL, #TorontoMarlies
Mike Babcock saa palata valmentamaan NHL:ään, kun tutkimukset hänen toimistaan Columbuksessa on saatu päätökseen. NHL:n mukaan ei ole perusteita rajoittaa Babcockin työsuhteita.…
Jääkiekko
NHL-seura Boston Bruins ilmoitti jäädyttävänsä legendaarisen Patrice Bergeronin pelinumeron 37. Bergeron pelasi seurassa vuosina 2003–2023 ja oli mukana Stanley Cupin voitossa vuonna…
Jääkiekko
Vegas Golden Knights on nimennyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Craig on aiemmin toiminut AHL-joukkue Henderson Silver Knightsin päävalmentajana ja voitti Stanley Cupin…
Jääkiekko
Jääkiekon SM-liiga ja MTV ovat solmineet viisivuotisen jatkosopimuksen, joka takaa JYPin ja muiden liigajoukkueiden tv-lähetykset Pöllölaaksossa kevääseen 2032 saakka. MTV:n toimitusjohtaja korosti,…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.