Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi on pidättänyt yhden henkilön epäiltynä taposta Vaasan keskustassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen naisten keilailujoukkue voitti kultamitalin EM-kisoissa Tanskassa. Loppuottelussa Suomi voitti Saksan tiukassa kilpailussa lukemin 996–989. Lisäksi Suomi saavutti kultaa all event -kilpailussa ja hopeaa masters-kilpailussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen naisten keilailujoukkue voitti kultamitalin EM-kisoissa Tanskassa. Loppuottelussa Suomi voitti Saksan tiukassa kilpailussa lukemin 996–989. Lisäksi Suomi saavutti kultaa all event -kilpailussa ja hopeaa masters-kilpailussa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.6.2026 klo 07:39, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi voitti keilailun EM-kultaa • Suomi voitti joukkuekultaa keilailun EM-kisoissa • Suomi voitti joukkuekultaa keilailun EM-kisoissa.
Suomi sai keilailun EM-kultaa
Suomen naisten keilailujoukkue voitti kultaa EM-kisoissa Tanskassa. Loppuottelussa Suomi voitti Saksan. Suomi sai myös kultaa all event -kilpailussa ja hopeaa masters-kilpailussa. Joukkueessa oli kuusi pelaajaa.
Suomen naisten keilailujoukkue voitti kultamitalin EM-kisoissa Tanskassa. Loppuottelussa Suomi voitti Saksan tiukassa kilpailussa lukemin 996–989. Lisäksi Suomi saavutti kultaa all event -kilpailussa ja hopeaa masters-kilpailussa.
Suomen naisten keilailujoukkue voitti kultamitalin EM-kisoissa Tanskassa. Loppuottelussa Suomi voitti Saksan tiukasti lukemin 996–989. Lisäksi Suomi saavutti kultaa all event -kilpailussa, jossa Essi Pakarinen voitti ja Peppi Konsteri…
Suomen naisten keilajoukkue voitti kultamitalin Tanskan Odensessa pidetyissä EM-kisoissa. Loppuottelussa Suomi voitti Saksan tiukasti lukemin 996–989. Lisäksi Suomi sai kultaa all event -kilpailussa, jossa Essi Pakarinen voitti ja…
Emma Palermaa ja Sanna Oksanen voittivat kultaa keilailun EM-parikilpailussa. Finaalissa he voittivat Ruotsin 399–369. Suomella on nyt yhteensä kolme mitalia kisoista.
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Keilailu, #EMkisat
Suomi saavutti kaksi mitalia naisten keilailun EM-kilpailuissa Tanskassa. Sanna Oksanen sai hopeaa ja Peppi Konsteri pronssia. Oksanen hävisi loppuottelussa Ruotsin Nora Johanssonille…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Suomi, #Keilailu
Suomi on valmistelemassa muodostelmaluistelun pääsyä olympialajiksi. Taitoluisteluliitto julkisti maajoukkueen, johon kuuluu 11 luistelijaa Kaisa Arrateigin valmennuksessa. Muodostelmaluistelu kilpailee Synchro 9 -kisamuodolla, joka…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Suomi
Suomen rytmisen voimistelun maajoukkue sijoittui seitsemänneksi EM-kilpailuissa, jotka pidettiin Bulgariassa. Joukkue saavutti finaalissa 23,100 pistettä ja säilytti karsintasijoituksensa. Kapteenit ilmaisivat tyytyväisyytensä finaalipaikkaan…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Suomi, #EMkisat
Paimion Rasti saavutti neljännen sijan Venlojen viestissä, ollen toiseksi paras suomalaisjoukkue. Tämä on seuran paras sijoitus tapahtumassa sitten vuoden 2012, jolloin joukkue…
Muut lajit
World Cup of Darts -turnaus alkaa torstaina Saksassa, jossa 40 maata kilpailee. Suomea edustavat Jani Haavisto ja Jonas Masalin, jotka ovat sijoitettu…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Suomi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.