Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on saanut Israelin suostumaan tulitaukoon Hizbollahin kanssa. Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Eurojackpotin juhannusaaton arvonnassa ei löytynyt täysosumia. Oikea rivi oli 16, 27, 37, 42 ja 45, ja tähtinumerot 5 ja 12. Tiistaina pelattava potti kasvaa noin 74 miljoonaan euroon.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Eurojackpotin juhannusaaton arvonnassa ei löytynyt täysosumia. Oikea rivi oli 16, 27, 37, 42 ja 45, ja tähtinumerot 5 ja 12. Tiistaina pelattava potti kasvaa noin 74 miljoonaan euroon.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.6.2026 klo 22:38, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Eurojackpotin potti nousee 74 miljoonaan euroon • Eurojackpotin potti nousee 74 miljoonaan.
Eurojackpotin potti kasvaa
Eurojackpotin juhannusaaton arvonnassa ei ollut voittajia. Oikeat numerot olivat 16, 27, 37, 42 ja 45. Tiistaina pelissä on 74 miljoonan euron potti. Toisen voittoluokan rivejä löytyi neljä, ja ne voittivat yhteensä 544 922 euroa.
Eurojackpotin juhannusaaton arvonnassa ei löytynyt täysosumia. Oikea rivi oli 16, 27, 37, 42 ja 45, ja tähtinumerot 5 ja 12. Tiistaina pelattava potti kasvaa noin 74 miljoonaan euroon.
Eurojackpotin juhannusaaton arvonnassa ei löytynyt täysosumia. Oikea rivi oli 16, 27, 37, 42 ja 45, ja tähtinumerot 5 ja 12. Tiistaina pelattava potti nousee noin 74 miljoonaan euroon.
Suomi oli viime vuonna EU:n kallein maa alkoholin ostamisessa, kertoo Tilastokeskus. Ruoan hinnat ylittivät Suomessa EU:n keskiarvon, mutta Virossa ruoka oli ensimmäistä…
Talous
Pörssisähkön hinta on juhannuspäivänä erittäin alhainen, jopa nollassa sentissä kilowattitunnilta. Hinta pysyy matalana kello 10:stä 17:ään. Tämä on osa laajempaa matalien hintojen…
Talous • jaetut avainsanat: #Juhannus
Verkkokauppojen on nyt tarjottava kuluttajille mahdollisuus peruuttaa tilauksensa. Tämä uusi velvollisuus perustuu EU-direktiiviin ja on tullut osaksi kansallista kuluttajansuojalakia. Peruuttamistoiminnon on oltava…
Talous
Verkkokauppojen on nyt tarjottava asiakkailleen mahdollisuus peruuttaa tilauksensa helposti. Tämä uusi velvollisuus perustuu EU-direktiiviin ja on tullut osaksi kansallista kuluttajansuojalakia. Kuluttajien on…
Talous
Juhannusaattona sähkön hinta putoaa merkittävästi, erityisesti illalla. Pörssisähkön hinta laskee nollan tuntumaan iltakymmeneltä ja on alimmillaan 0,42 senttiä kilowattitunnilta. Aamulla hinta on…
Talous • jaetut avainsanat: #Juhannus
Suomalaiset viettävät juhannusta kesämökeillään, mikä tuo kuntiin huomattavia taloudellisia hyötyjä. Tilastokeskuksen mukaan maassa on lähes puoli miljoonaa kesämökkiä, ja noin kolme miljoonaa…
Talous • jaetut avainsanat: #Juhannus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.