Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on saanut Israelin suostumaan tulitaukoon Hizbollahin kanssa. Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kaksi matkustajajunaa törmäsi toisiinsa Britanniassa, ja useita ihmisiä on loukkaantunut. Pelastusviranomaiset, palokunta ja poliisi ovat saapuneet onnettomuuspaikalle. Junaliikenne Lontooseen on keskeytynyt onnettomuuden vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kaksi matkustajajunaa törmäsi toisiinsa Britanniassa, ja useita ihmisiä on loukkaantunut. Pelastusviranomaiset, palokunta ja poliisi ovat saapuneet onnettomuuspaikalle. Junaliikenne Lontooseen on keskeytynyt onnettomuuden vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.6.2026 klo 22:17, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi junaa törmäsi Britanniassa, useita loukkaantui • Kaksi junaa törmäsi Lontoossa.
Kaksi junaa törmäsi Britanniassa
Kaksi junaa törmäsi toisiinsa Britanniassa. Onnettomuudessa on useita loukkaantuneita. Pelastusviranomaiset ja poliisi ovat paikalla. Junaliikenne Lontooseen on keskeytynyt.
Kaksi matkustajajunaa törmäsi toisiinsa Britanniassa, ja useita ihmisiä on loukkaantunut. Pelastusviranomaiset, palokunta ja poliisi ovat saapuneet onnettomuuspaikalle. Junaliikenne Lontooseen on keskeytynyt onnettomuuden vuoksi.
Kaksi junaa on törmännyt Lontoosta pohjoiseen, Bedfordin kaupungin eteläpuolella. Silminnäkijöiden mukaan osa matkustajista on loukkaantunut vakavasti, ja kaikki junaliikenne alueella on pysähtynyt. Tapahtumasta raportoidaan lisää myöhemmin.
Kotkan saaristossa tapahtui onnettomuus, jossa moottorivene upposi ja yksi henkilö hukkui. Veneessä oli kaksi ihmistä, joista toinen pelastettiin ja vietiin hoitoon. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Juhannuksen menoliikenne on tänään erityisen vilkasta, kertoo Fintrafficin tieliikennekeskus. Etelä-Suomessa liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja saavuttaa huippunsa kello 14–18. Pohjois-Suomessa menoliikenne…
Liikenne
DNA:n kaapelitelevisio- ja laajakaistaverkossa on ilmennyt häiriöitä Kuopiossa. Häiriöt alkoivat iltapäivällä ja niiden arvioidaan olevan korjattu iltakymmeneltä. Vaikutusalue kattaa useita postinumeroita.
Liikenne
Uudellamaalla Jokelan ja Saunakallion välillä sattui ratatöissä vahinko, joka aiheuttaa viivästyksiä junaliikenteessä. Kaukojunat ovat olleet pahimmillaan yli tunnin myöhässä, ja R-lähijunia on…
Liikenne
Fintraffic on julkaissut ennusteet juhannusliikenteen ruuhkista. Liikenne vilkastuu jo keskiviikkona, ja suurin ruuhkahuippu odotetaan juhannustorstaille. Erityisesti Helsingin seudun ulosmenoteillä ja valtateillä on…
Liikenne
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Poliisin mukaan auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja päätyi peltoon. Ulosajon syynä epäillään olevan kuljettajan…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.