Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on saanut Israelin suostumaan tulitaukoon Hizbollahin kanssa. Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NHL-tähti Jonathan Toews ilmoitti lopettavansa pelaajauransa. Hän voitti urallaan kolme Stanley Cupia Chicago Blackhawksin kapteenina ja oli yksi NHL:n menestyneimmistä pelaajista. Toews pelasi myös Kanadan maajoukkueessa ja saavutti useita kansainvälisiä voittoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NHL-tähti Jonathan Toews ilmoitti lopettavansa pelaajauransa. Hän voitti urallaan kolme Stanley Cupia Chicago Blackhawksin kapteenina ja oli yksi NHL:n menestyneimmistä pelaajista. Toews pelasi myös Kanadan maajoukkueessa ja saavutti useita kansainvälisiä voittoja.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.6.2026 klo 20:36, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jonathan Toews lopettaa pelaajauransa • Jonathan Toews lopettaa pelaajauransa • Jonathan Toews lopettaa pelaajauransa.
Toews lopettaa pelaajauransa
Jonathan Toews on lopettanut pelaajauransa. Hän voitti kolme Stanley Cupia Chicago Blackhawksin kapteenina. Toews pelasi NHL:ssä 15 vuotta ja teki yli 900 tehopistettä. Hän voitti myös olympiakultaa Kanadan joukkueessa.
NHL-tähti Jonathan Toews ilmoitti lopettavansa pelaajauransa. Hän voitti urallaan kolme Stanley Cupia Chicago Blackhawksin kapteenina ja oli yksi NHL:n menestyneimmistä pelaajista. Toews pelasi myös Kanadan maajoukkueessa ja saavutti…
NHL-tähti Jonathan Toews ilmoitti lopettavansa pelaajauransa. Toews, joka voitti kolme Stanley Cupia Chicago Blackhawksin kapteenina, pelasi NHL:ssä 15 vuotta. Hänet tunnetaan myös menestyksestään Kanadan maajoukkueessa.
NHL-tähti Jonathan Toews on ilmoittanut lopettavansa pelaajauransa. Toews, joka voitti kolme Stanley Cupia Chicago Blackhawksin kapteenina, pelasi NHL:ssä 15 vuotta ja teki yli 900 tehopistettä. Hän edusti myös…
NHL-supertähti Jonathan Toews on ilmoittamassa uransa jatkosta suljetussa mediatilaisuudessa. Aiemmin julkaistu viesti hänen uransa lopettamisesta poistettiin nopeasti. Toews on kärsinyt terveysongelmista ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #JonathanToews, #NHL
Vegas Golden Knights on nimennyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Craig on aiemmin toiminut AHL-joukkue Henderson Silver Knightsin päävalmentajana ja voitti Stanley Cupin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #StanleyCup
Entinen NHL-hyökkääjä Kyle Calder on kuollut 47-vuotiaana. Hänen tyttärensä Madison Calder ilmoitti asiasta Instagramissa, kertoi isänsä kuolleen lyhyen sairauden seurauksena. Calder oli…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #ChicagoBlackhawks
Carolina Hurricanes aloittaa kiekkokauden 2026–2027 hallitsevana Stanley Cup -mestarina. Joukkueen paineet ovat vähentyneet mestaruuden myötä, ja se voi pelata vapaammin. Carolina pelaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #StanleyCup, #NHL
Toronto Maple Leafs on valinnut Jim Hillerin uudeksi päävalmentajakseen. Hiller korvasi Craig Beruben, joka sai potkut huonojen tulosten vuoksi. Hiller on aiemmin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #StanleyCup
Mike Babcock saa palata valmentamaan NHL:ään, kun tutkimukset hänen toimistaan Columbuksessa on saatu päätökseen. NHL:n mukaan ei ole perusteita rajoittaa Babcockin työsuhteita.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.