Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tänä juhannuksena on kuollut ainakin kuusi ihmistä, mukaan lukien nainen, joka menehtyi tulipalossa Kuopiossa. Mikkelissä hukkui yksi mies soutuveneessä, ja Helsingissä löytyi 70-vuotias nainen kuolleena vedestä. Poliisi tutkii kuolemantapauksia, mutta ei epäile rikosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tänä juhannuksena on kuollut ainakin kuusi ihmistä, mukaan lukien nainen, joka menehtyi tulipalossa Kuopiossa. Mikkelissä hukkui yksi mies soutuveneessä, ja Helsingissä löytyi 70-vuotias nainen kuolleena vedestä. Poliisi tutkii kuolemantapauksia, mutta ei epäile rikosta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.6.2026 klo 20:12, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Juhannuksena kuusi ihmistä kuoli • Juhannuksena useita hukkumisia ja yksi kuolema.
Juhannuksena kuoli kuusi ihmistä
Tänä juhannuksena on kuollut kuusi ihmistä. Nainen kuoli tulipalossa Kuopiossa, kun hän meni sammuttamaan omakotitaloaan. Mikkelissä hukkui yksi mies soutuveneessä, ja Helsingissä löytyi 70-vuotias nainen kuolleena vedestä. Poliisi tutkii kuolemantapauksia, mutta ei epäile rikosta.
Tänä juhannuksena on kuollut ainakin kuusi ihmistä, mukaan lukien nainen, joka menehtyi tulipalossa Kuopiossa. Mikkelissä hukkui yksi mies soutuveneessä, ja Helsingissä löytyi 70-vuotias nainen kuolleena vedestä. Poliisi tutkii…
Tänä juhannuksena on hukkunut ainakin neljä ihmistä aattoon mennessä. Mikkelissä hukkui yksi nuori mies soutuveneessä ja Helsingissä noin 70-vuotias nainen löydettiin kuolleena rannasta. Poliisi tutkii tapauksia kuolemansyyn selvittämisenä,…
Mikkelissä on tapahtunut onnettomuus, jossa nuori mies hukkui juhannusaattona. Neljän miehen seurueen soutuvene kaatui, ja kolme heistä onnistui pelastautumaan, mutta neljäs mies…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Juhannus
Kuopiossa tapahtui omakotitalon palo, jossa yksi nainen kuoli. Nainen palasi taloon sammuttamaan paloa, mutta jäi palavaan rakennukseen. Poliisi tutkii palon syytä, eikä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kuopio, #Helsinki
Mikkelissä on tapahtunut onnettomuus, jossa nuori mies hukkui juhannusaattona. Neljän nuoren miehen seurueen soutuvene kaatui, ja vain kolme heistä onnistui pelastautumaan. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Juhannus
Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä. Poliisi sai tiedon asiasta juhannusaattona ja ei epäile rikosta. Tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Mikkelissä on löydetty kuollut henkilö vedestä lähellä rantaa. Löytö tehtiin torstaina iltapäivällä Savelan alueella, noin kymmenen kilometriä Mikkelistä Lappeenrannan suuntaan. Pelastuslaitos ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mikkeli
Helsingin asukkaille ei myönnetä lupia koivunoksien keräämiseen vihtaa varten. Maanomistajan lupa tarvitaan, ellei koivu kasva omalla tontilla. Kaupungin linjaus perustuu väestömäärään ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Juhannus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.