Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä. Poliisi sai tiedon asiasta juhannusaattona ja ei epäile rikosta. Tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä. Poliisi sai tiedon asiasta juhannusaattona ja ei epäile rikosta. Tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.6.2026 klo 19:05, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nainen löytyi kuolleena Helsingistä • Iäkäs nainen hukkui Helsingissä • 70-vuotias nainen hukkui Helsingissä juhannusaattona.
Nainen löytyi kuolleena Helsingistä
Helsingin Lauttasaaren rannasta löytyi kuollut nainen. Hän oli noin 70-vuotias ja oli mennyt uimaan. Poliisi sai tiedon asiasta juhannusaattona. Poliisi ei epäile rikosta ja tutkii kuolemansyytä.
Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä. Poliisi sai tiedon asiasta juhannusaattona ja ei epäile rikosta. Tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Helsingissä Lauttasaaren edustalla hukkui 70-vuotias nainen juhannusaattona. Poliisi sai ilmoituksen asiasta iltapäivällä, ja vainaja löydettiin rantavedestä. Rikosta ei epäillä, ja kuolemansyyntutkinta on käynnissä.
Helsingissä Lauttasaaren edustalla hukkui 70-vuotias nainen juhannusaattona. Poliisi sai ilmoituksen asiasta iltapäivällä, ja vainaja löydettiin rantavedestä. Rikosta ei epäillä, ja kuolemansyyntutkinta on käynnissä.
Helsingissä Lauttasaaren edustalla hukkui 70-vuotias nainen juhannusaattona. Poliisi sai tiedon hukkumisesta iltapäivällä ja löysi vainajan rantavedestä. Asiassa ei epäillä rikosta, ja kuolemansyyntutkinta on käynnissä.
Lauttasaaressa noin 70-vuotias nainen löytyi kuolleena rantavedestä juhannusaattona. Poliisi sai ilmoituksen asiasta kello 16.45, eikä rikosta epäillä. Tutkinta kuolemansyyn selvittämiseksi jatkuu.
Helsingin Lauttasaaren edustalta on löytynyt kuollut noin 70-vuotias nainen. Hän oli lähtenyt uimaan, mutta hänen kohtalonsa päättyi traagisesti. Tapahtumasta tiedotetaan lisää myöhemmin.
Mikkelissä on tapahtunut onnettomuus, jossa nuori mies hukkui juhannusaattona. Neljän miehen seurueen soutuvene kaatui, ja kolme heistä onnistui pelastautumaan, mutta neljäs mies…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Juhannus, #Hukkuminen
Helsingin asukkaille ei myönnetä lupia koivunoksien keräämiseen vihtaa varten. Maanomistajan lupa tarvitaan, ellei koivu kasva omalla tontilla. Kaupungin linjaus perustuu väestömäärään ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Juhannus
Mikkelissä on tapahtunut onnettomuus, jossa nuori mies hukkui juhannusaattona. Neljän nuoren miehen seurueen soutuvene kaatui, ja vain kolme heistä onnistui pelastautumaan. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Juhannus
Mikkelissä on löydetty kuollut henkilö vedestä lähellä rantaa. Löytö tehtiin torstaina iltapäivällä Savelan alueella, noin kymmenen kilometriä Mikkelistä Lappeenrannan suuntaan. Pelastuslaitos ei…
Kotimaa
Haapajärvellä jatkuu yli vuoden kestänyt etsintä kadonneesta miehestä, joka katosi toukokuussa 2025. Poliisi kaipaa havaintoja erityisesti Oksavan alueelta ja maastosta löytyvistä vaatteista.…
Kotimaa
Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut tehtävästään seksuaalisen häirinnän vuoksi. Selvityksessä todettiin, että Maaninen käyttäytyi epäasiallisesti työmatkalla, mikä rikkoi tasa-arvolakia. Hän…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.