Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mikkelissä Louhijärvellä tapahtui veneonnettomuus, jossa aikuinen mies hukkui soutuveneen kaaduttua. Kolme muuta veneessä ollutta nuorta miestä pelastautuivat läheiseen saareen ja evakuoitiin myöhemmin. Tapauksen tutkinta jatkuu, mutta rikosta ei epäillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mikkelissä Louhijärvellä tapahtui veneonnettomuus, jossa aikuinen mies hukkui soutuveneen kaaduttua. Kolme muuta veneessä ollutta nuorta miestä pelastautuivat läheiseen saareen ja evakuoitiin myöhemmin. Tapauksen tutkinta jatkuu, mutta rikosta ei epäillä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.6.2026 klo 07:48, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies hukkui soutuveneen kaaduttua Mikkelissä • Mies hukkui soutuveneen kaaduttua.
Mies hukkui veneessä Mikkelissä
Mikkelissä tapahtui onnettomuus, jossa mies hukkui soutuveneen kaaduttua. Veneessä oli neljä nuorta miestä, joista kolme pelastui saareen. Pelastuslaitos löysi hukkujan vedestä. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosta ei epäillä.
Mikkelissä Louhijärvellä tapahtui veneonnettomuus, jossa aikuinen mies hukkui soutuveneen kaaduttua. Kolme muuta veneessä ollutta nuorta miestä pelastautuivat läheiseen saareen ja evakuoitiin myöhemmin. Tapauksen tutkinta jatkuu, mutta rikosta ei…
Mikkelin Louhijärvellä tapahtui onnettomuus, jossa aikuinen mies hukkui soutuveneen kaaduttua. Kolme muuta veneessä ollutta miestä pelastautuivat läheiseen saareen. Tapauksen tutkinta jatkuu, mutta rikosta ei epäillä.
Mikkelissä on löydetty kuollut henkilö vedestä lähellä rantaa. Löytö tehtiin torstaina iltapäivällä Savelan alueella, noin kymmenen kilometriä Mikkelistä Lappeenrannan suuntaan. Pelastuslaitos ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Pelastuslaitos
Mikkelissä Louhijärvellä yksi nuori mies hukkui juhannusaattoaamuna. Neljän miehen seurue oli soutamassa moottorittomalla veneellä, joka kaatui. Kolme miestä pelastautui saareen, mutta yksi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Louhijärvi
Haapajärvellä jatkuu yli vuoden kestänyt etsintä kadonneesta miehestä, joka katosi toukokuussa 2025. Poliisi kaipaa havaintoja erityisesti Oksavan alueelta ja maastosta löytyvistä vaatteista.…
Kotimaa
Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut tehtävästään seksuaalisen häirinnän vuoksi. Selvityksessä todettiin, että Maaninen käyttäytyi epäasiallisesti työmatkalla, mikä rikkoi tasa-arvolakia. Hän…
Kotimaa
Jokioisilla tapahtuneessa sikalan tulipalossa kuoli arviolta 800 sikaa. Pelastuslaitos sai palon rajattua, ja toinen sikalan osa säästyi. Palo syttyi keskiviikkona, ja sen…
Kotimaa
Kelan hallitus on valinnut Kirsi Varhilan uudeksi johtajaksi. Varhila aloittaa tehtävässään 1. elokuuta ja vastaa muun muassa asiakaspalveluista. Hänet nimitettiin viiden vuoden…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.