Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Group investoi 25 miljoonaa euroa Muoto-pakkausten tuotantoon, mutta päättää keskeyttää Kuura-tekstiilikuituhankkeen. Unkarin parlamentti on valinnut Andras Bakan…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten jalkapallon MM-kisat ovat käynnissä Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa kesä-heinäkuussa. Kisat herättävät muistoja aikaisemmista turnauksista ja niiden tapahtumista. Uutinen tarjoaa mahdollisuuden testata tietämystä menneistä kisoista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten jalkapallon MM-kisat ovat käynnissä Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa kesä-heinäkuussa. Kisat herättävät muistoja aikaisemmista turnauksista ja niiden tapahtumista. Uutinen tarjoaa mahdollisuuden testata tietämystä menneistä kisoista.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.6.2026 klo 11:00, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Miesten jalkapallon MM-kisat käynnissä.
Miesten jalkapallon MM-kisat alkavat
Miesten jalkapallon MM-kisat alkavat nyt. Kisat pidetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Ne kestävät kesä-heinäkuussa. Uutinen kysyy, muistatko aikaisempia kisoja ja niiden tapahtumia.
Miesten jalkapallon MM-kisat ovat käynnissä Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa kesä-heinäkuussa. Kisat herättävät muistoja aikaisemmista turnauksista ja niiden tapahtumista. Uutinen tarjoaa mahdollisuuden testata tietämystä menneistä kisoista.
Jalkapallon MM-kisat alkoivat 11. kesäkuuta ja jatkuvat 19. heinäkuuta. Turnauksessa kilpailee ennätykselliset 48 joukkuetta 12 lohkossa, ja yhteensä pelataan 104 ottelua. Otteluohjelma…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Lionel Messi teki hattutempun jalkapallon MM-ottelussa Algeriaa vastaan, mikä nosti hänet tasoihin Miroslav Klosen kanssa eniten MM-maaleja tehneenä pelaajana. Ottelun jälkeen Messi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Kap Verden maalivahti Vozinha sai hyviä uutisia, kun hänen äitinsä pääsee seuraamaan poikansa peliä MM-kisoissa. Alun perin korkeiden viisumikulujen vuoksi matka oli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Ghana voitti Panaman 1–0 jalkapallon MM-turnauksen avausottelussa. Ottelu päättyi lähes maalittomaan tasapeliin, kunnes Caleb Yirenkyi teki voittomaalin lisäajan 5. Minuutilla. Tämä on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Meksikon maajoukkueen maalivahti Guillermo Ochoa ilmoitti uransa päättymisestä kuluvan MM-turnauksen jälkeen. Ochoa, 40, on pelannut yli 150 ottelua Meksikon paidassa ja debytoi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
Itävalta voitti jalkapallon miesten MM-kisojen ottelussa Jordanian 3–1. Romano Schmid teki Itävallan avausmaalin, mutta Jordanian Ali Olwan tasoitti pelin. Itävallan toinen maali…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.