Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Boliviassa julistettiin 90 päivän hätätila mielenosoitusten vuoksi, kun taas Riihimäen vankilassa tapahtui vakava pahoinpitely. Lisäksi autokorjaamo kohtasi kiristysohjelman…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Merikarvialla tapahtui ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta aamulla ja löysi vaurioituneen auton Vaasantieltä. Onnettomuuden syytä tutkitaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Merikarvialla tapahtui ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta aamulla ja löysi vaurioituneen auton Vaasantieltä. Onnettomuuden syytä tutkitaan.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.6.2026 klo 09:09, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ulosajossa yksi kuoli Merikarvialla • Raju ulosajo Ylöjärvellä aiheutti loukkaantumisia • Liikenneonnettomuudessa yksi kuollut Merikarvialla.
Ulosajossa kuoli yksi ihminen
Merikarvialla tapahtui ulosajo, jossa yksi ihminen kuoli. Toinen henkilö loukkaantui vakavasti. Poliisi sai tiedon onnettomuudesta aamulla. Auto löytyi Vaasantieltä ja sen tila oli huono. Poliisi tutkii, mitä tapahtui.
Merikarvialla tapahtui ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta aamulla ja löysi vaurioituneen auton Vaasantieltä. Onnettomuuden syytä tutkitaan.
Ylöjärvellä tapahtui vakava ulosajo, jossa auto törmäsi ensin mäntyyn ja sitten talon seinään. Onnettomuudessa yksi henkilö loukkaantui vakavasti ja kuljetettiin sairaalaan. Pelastuslaitos ja poliisi tutkivat tapahtunutta.
Merikarvialla tapahtui perjantaiaamuna vakava liikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Onnettomuus tapahtui, kun auto ajautui ulos tieltä ja törmäsi. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja valtatie…
Merikarvialla tapahtui ulosajo, jossa yksi henkilö menehtyi ja toinen loukkaantui vakavasti. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta varhain aamulla, ja auto löytyi vaurioituneena Vaasantieltä. Tapahtuman syytä tutkitaan edelleen.
Merikarvialla tapahtui ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta aamukuudelta, ja auto löytyi Vaasantieltä Kallelan kohdalta. Onnettomuuden syytä tutkitaan.
Merikarvialla tapahtui ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta aamulla ja löysi vaurioituneen auton Vaasantieltä. Tutkinta on käynnissä onnettomuuden syiden selvittämiseksi.
Merikarvialla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö menehtyi ja toinen loukkaantui vakavasti. Poliisi sai ilmoituksen ulosajosta ennen aamu kuutta ja löysi vaurioituneen auton Vaasantieltä. Onnettomuuden syitä tutkitaan edelleen.
Ylöjärvellä vasikka karkasi trailerista ja aiheutti vaaratilanteita liikenteessä. Poliisi katkaisi liikenteen hetkeksi, kun eläin poukkoili teollisuusalueella. Vasikka saatiin kiinni reilun tunnin kuluttua,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Ylöjärvi, #Poliisi
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Poliisin mukaan auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja päätyi peltoon. Ulosajon syynä epäillään olevan kuljettajan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kotkan saaristossa tapahtui onnettomuus, jossa moottorivene upposi ja yksi henkilö hukkui. Veneessä oli kaksi ihmistä, joista toinen pelastettiin ja vietiin hoitoon. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Valtatiellä 9 tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö menehtyi. Keski-Suomen pelastuslaitos vahvisti tiedon. Poliisi tutkii onnettomuutta ja liikenne pysäytettiin tutkinnan ajaksi.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kehä III:lla Kirkkonummella on sattunut tieliikenneonnettomuus, joka häiritsee liikennettä alueella. Tie on suljettu toistaiseksi, ja pelastuslaitos on paikalla. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kuopiossa tapahtui sähköpotkulautailijan ja auton välinen törmäys, jossa lautailija pakeni paikalta. Törmäys tapahtui Minna Canthin kadun ja Sorvarinkadun risteyksessä lauantaina 30.5. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.