Nimipäivä:
Siiri
16°C Helsinki

Jonathan Toews ilmoittaa uransa jatkosta

Aihesivu: Jonathan Toews ilmoittaa uransa jatkosta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

NHL-supertähti Jonathan Toews on ilmoittamassa uransa jatkosta suljetussa mediatilaisuudessa. Aiemmin julkaistu viesti hänen uransa lopettamisesta poistettiin nopeasti. Toews on kärsinyt terveysongelmista ja piti taukoa pelaamisesta.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 18.6.2026 klo 22:30
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

NHL-supertähti Jonathan Toews on ilmoittamassa uransa jatkosta suljetussa mediatilaisuudessa. Aiemmin julkaistu viesti hänen uransa lopettamisesta poistettiin nopeasti. Toews on kärsinyt terveysongelmista ja piti taukoa pelaamisesta.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.6.2026 klo 22:30, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jonathan Toews ilmoittaa uransa jatkosta • Jonathan Toews päättää uransa NHL:ssä • Jonathan Toews lopettaa NHL-uransa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.6.2026 klo 22:30.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #JonathanToews, #NHL, #WinnipegJets.

Selkokielinen yhteenveto

Toews ilmoittaa jatkavansa uraansa

Jonathan Toews on NHL-pelaaja, joka on ollut vaikeuksissa terveyden kanssa. Hän on kärsinyt autoimmuunisairaudesta ja koronaviruksesta. Nyt hän on järjestämässä mediatilaisuuden, jossa hän kertoo urastaan. Viime kausi oli hänen paluunsa jälkeen vaikea, mutta hän haluaa jatkaa pelaamista.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi.
Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.