Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Andy Burnham voitti täytevaalit Britanniassa, ja Iranin ja Yhdysvaltojen neuvottelut on peruttu. Kuuba avaa markkinatalouden ovia historiallisilla uudistuksilla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pieksämäellä tapahtui torstaina puukotus, jossa mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta ja epäilee, että tappelun aikana yksi henkilö käytti teräasetta. Neljä henkilöä on otettu kiinni ja poliisi tutkii tapausta tappona ja pahoinpitelyinä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pieksämäellä tapahtui torstaina puukotus, jossa mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta ja epäilee, että tappelun aikana yksi henkilö käytti teräasetta. Neljä henkilöä on otettu kiinni ja poliisi tutkii tapausta tappona ja pahoinpitelyinä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.6.2026 klo 21:01, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies kuoli puukotuksessa Pieksämäellä • Mies kuoli puukotuksessa Pieksämäellä • Mies kuoli puukotuksessa Pieksämäellä.
Mies kuoli puukotuksessa
Pieksämäellä tapahtui puukotus, jossa mies kuoli. Tapahtuma sattui torstaina alkuillasta. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta ja epäilee tappelua. Neljä ihmistä on otettu kiinni ja poliisi tutkii asiaa.
Pieksämäellä tapahtui torstaina puukotus, jossa mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta ja epäilee, että tappelun aikana yksi henkilö käytti teräasetta. Neljä henkilöä on otettu kiinni ja poliisi tutkii…
Pieksämäellä tapahtui puukotus, jossa mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta ja epäilee, että paikalla oli ollut tappeluseurue. Neljä henkilöä on otettu kiinni ja tapausta tutkitaan tappona ja pahoinpitelyinä.
Pieksämäellä tapahtui puukotus, jossa mies menehtyi saamiinsa vammoihin. Poliisi on ottanut kiinni neljä henkilöä, jotka olivat tapahtumahetkellä paikalla. Tapauksen tutkinta etenee alustavana tappona ja pahoinpitelyinä.
Pieksämäellä tapahtui puukotus, jossa mies menehtyi. Poliisi otti kiinni neljä henkilöä, jotka olivat osalistuneet tapahtumaan. Tapahtumaa tutkitaan alustavasti tappona ja pahoinpitelyinä.
Pieksämäellä on tapahtunut henkirikos, jossa mies kuoli vakavien vammojen seurauksena. Poliisi tutkii tapausta ja on ottanut kiinni neljä henkilöä, jotka olivat paikalla väkivallan aikana. Ensihoitajat yrittivät elvyttää uhria,…
Karijoella tapahtui puukotus, jossa mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta aamuyöllä ja ensihoito yritti elvyttää uhri, mutta hän menehtyi. Rikoksesta epäilty nainen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus, #Poliisi
Pieksämäellä tapahtui puukotus, jossa mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen väkivallasta alkuillasta ja epäilee, että paikalla oli useita henkilöitä. Neljä henkilöä on otettu…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Puukotus
Poliisi tutkii suurta sijoitushuijausta, jonka arvioitu rikosvahinko on noin 25 miljoonaa euroa. Uhri sai yhteydenoton sosiaalisessa mediassa, jossa esiintyi sijoituspalveluntarjoaja. Uhri siirsi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingissä poliisi sai torstaina kaksi ilmoitusta mahdollisista asehavaintoista. Ensimmäisessä tapauksessa Laajasalossa ei löytynyt aseistautunutta henkilöä, mutta asiasta on tehty rikosilmoitus. Itäkeskuksessa ravintolassa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Karijoella tapahtuneessa puukotuksessa menehtyi mies, jota yritettiin elvyttää tuloksetta. Poliisi on ottanut kiinni naisen, jota epäillään taposta. Nainen on vangittu todennäköisin syin,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus, #Tappo
Vihdistä on löytynyt omatekoinen räjähde ulkoilupolun varresta. Länsi-Uudenmaan poliisi on eristänyt alueen sivullisilta ja pyytää välttämään liikkumista siellä. Tarkempia tietoja räjähteestä ei…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.