Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut häirintäsyytösten vuoksi. Samalla Suomi hankkii uusia liitopommeja Yhdysvalloista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hanna Hänninen voitti golfin reikäpelin Suomen mestaruuden täydellisellä lähestymislyönnillä. Hän kukisti finaalissa Sara Pihlajamäen ensimmäisellä uusintareiällä. Miesten mestaruuden voitti Oskari Schuvalow, joka voitti Saku Ellilän.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hanna Hänninen voitti golfin reikäpelin Suomen mestaruuden täydellisellä lähestymislyönnillä. Hän kukisti finaalissa Sara Pihlajamäen ensimmäisellä uusintareiällä. Miesten mestaruuden voitti Oskari Schuvalow, joka voitti Saku Ellilän.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.6.2026 klo 20:04, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hänninen voitti SM-kullan täydellisellä lyönnillä • Hänninen voitti SM-kultaa golfissa • Hänninen voitti SM-kultaa golfissa.
Hänninen voitti SM-kultaa
Hanna Hänninen voitti golfin SM-kultaa. Hän teki hienon lyönnin metrin päähän reiästä. Finaalissa hän voitti Sara Pihlajamäen. Miesten mestaruuden voitti Oskari Schuvalow.
Hanna Hänninen voitti golfin reikäpelin Suomen mestaruuden täydellisellä lähestymislyönnillä. Hän kukisti finaalissa Sara Pihlajamäen ensimmäisellä uusintareiällä. Miesten mestaruuden voitti Oskari Schuvalow, joka voitti Saku Ellilän.
Hanna Hänninen voitti golfin reikäpelin Suomen mestaruuden täydellisellä lähestymislyönnillä. Hän kukisti finaalissa Sara Pihlajamäen ensimmäisellä uusintareiällä. Miesten mestaruuden voitti Oskari Schuvalow, joka voitti Saku Ellilän.
Hanna Hänninen voitti golfissa reikäpelin Suomen mestaruuden täydellisen lähestymislyönnin ansiosta. Hän kukisti finaalissa Sara Pihlajamäen ensimmäisellä uusintareiällä. Miesten mestaruuden voitti Oskari Schuvalow, joka voitti Saku Ellilän.
Oliver Lindell sijoittui toiseksi Euroopan-kiertueen osakilpailussa Amsterdamissa. Hän pelasi turnauksen tulokseen –10 ja tienasi kakkossijastaan yli 260 000 euroa. Voittaja Eugenio Chacarra…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Naisten major-turnauksessa Yhdysvaltain avoimissa Nelly Korda voitti kilpailun tuloksella 276 lyöntiä, mikä on 8 alle parin. Toiseksi sijoittui Charley Hull Englannista, joka…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Oliver Lindell sijoittui toiseksi Hollannissa pelatussa Euroopan-kiertueen kilpailussa. Tämä tulos nosti hänet maailmanrankingissa sijalle 126, mikä on hänen uransa paras saavutus. Lindell…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Matilda Castren sijoittui viimeiseksi ennen viimeistä sijaa LPGA-kiertueen kilpailussa New Jerseyn Gallowayssä. Hän pelasi yhteistuloksen 164 lyöntiä, mikä on 22 yli parin.…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Matilda Castren, viiden vuoden takainen voittaja, on vaikeuksissa LPGA-kiertueen kilpailussa. Hän avasi kilpailun 84 lyönnin kierroksella ja on viimeisenä 143. Sijalla. Castren…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Tapio Pulkkanen voitti golfin haastajakiertueen kilpailun Tanskassa. Hän lähti päätöskierrokselle kolmen lyönnin johdossa, mutta menetti etumatkansa. Uusintareiällä Pulkkanen teki eagle-lyönnin ja voitti…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.