Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Andy Burnham voitti täytevaalit Britanniassa, ja Iranin ja Yhdysvaltojen neuvottelut on peruttu. Kuuba avaa markkinatalouden ovia historiallisilla uudistuksilla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kotkan saaristossa tapahtui onnettomuus, jossa moottorivene upposi ja yksi henkilö hukkui. Veneessä oli kaksi ihmistä, joista toinen pelastettiin ja vietiin hoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kotkan saaristossa tapahtui onnettomuus, jossa moottorivene upposi ja yksi henkilö hukkui. Veneessä oli kaksi ihmistä, joista toinen pelastettiin ja vietiin hoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.6.2026 klo 19:32, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Moottorivene upposi Kotkan saaristossa • Moottorivene upposi Kotkassa, yksi kateissa • Moottorivene upposi Kotkassa, yksi kateissa.
Moottorivene upposi Kotkassa
Kotkassa moottorivene upposi ja yksi ihminen hukkui. Veneessä oli kaksi henkilöä. Toinen pelastettiin ja hänellä ei ole hengenvaaraa. Hukkunut löytyi veneen sisältä. Poliisi tutkii, mitä tapahtui.
Kotkan saaristossa tapahtui onnettomuus, jossa moottorivene upposi ja yksi henkilö hukkui. Veneessä oli kaksi ihmistä, joista toinen pelastettiin ja vietiin hoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Kotkassa tapahtui moottoriveneen uppoaminen, jossa oli kaksi henkilöä. Toinen pelastettiin ja viety hoitoon, mutta toista etsitään edelleen. Pelastuslaitos sai hälytyksen onnettomuudesta iltapäivällä.
Kotkassa tapahtui moottoriveneonnettomuus, jossa vene upposi. Kyydissä oli kaksi henkilöä, joista yksi on pelastettu ja toinen on edelleen kateissa. Pelastuslaitos on käynnistänyt etsinnät.
Kotkan Kuutsalon koillispuolella on uponnut moottorivene, jossa oli kaksi henkilöä. Pelastustoimet ovat käynnissä, ja toinen veneessä ollut henkilö on pelastettu. Toista henkilöä etsitään edelleen.
Kehä III:lla Kirkkonummella on sattunut tieliikenneonnettomuus, joka häiritsee liikennettä alueella. Tie on suljettu toistaiseksi, ja pelastuslaitos on paikalla. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Juhannuksen menoliikenne on tänään erityisen vilkasta, kertoo Fintrafficin tieliikennekeskus. Etelä-Suomessa liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja saavuttaa huippunsa kello 14–18. Pohjois-Suomessa menoliikenne…
Liikenne
DNA:n kaapelitelevisio- ja laajakaistaverkossa on ilmennyt häiriöitä Kuopiossa. Häiriöt alkoivat iltapäivällä ja niiden arvioidaan olevan korjattu iltakymmeneltä. Vaikutusalue kattaa useita postinumeroita.
Liikenne
Uudellamaalla Jokelan ja Saunakallion välillä sattui ratatöissä vahinko, joka aiheuttaa viivästyksiä junaliikenteessä. Kaukojunat ovat olleet pahimmillaan yli tunnin myöhässä, ja R-lähijunia on…
Liikenne
Fintraffic on julkaissut ennusteet juhannusliikenteen ruuhkista. Liikenne vilkastuu jo keskiviikkona, ja suurin ruuhkahuippu odotetaan juhannustorstaille. Erityisesti Helsingin seudun ulosmenoteillä ja valtateillä on…
Liikenne
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Poliisin mukaan auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja päätyi peltoon. Ulosajon syynä epäillään olevan kuljettajan…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.