Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Group investoi 25 miljoonaa euroa Muoto-pakkausten tuotantoon, mutta päättää keskeyttää Kuura-tekstiilikuituhankkeen. Unkarin parlamentti on valinnut Andras Bakan…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Fintraffic ennustaa juhannuksen menoliikenteen kasvavan merkittävästi. Vilkkaimmilla tieosuuksilla nopeudet voivat laskea jopa 30 kilometriä tunnissa normaaliin verrattuna. Poliisi valvoo ajotapoja ja ajokuntoa koko juhannuksen ajan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Fintraffic ennustaa juhannuksen menoliikenteen kasvavan merkittävästi. Vilkkaimmilla tieosuuksilla nopeudet voivat laskea jopa 30 kilometriä tunnissa normaaliin verrattuna. Poliisi valvoo ajotapoja ja ajokuntoa koko juhannuksen ajan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.6.2026 klo 10:54, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Juhannusliikenteessä odotetaan ruuhkia.
Juhannusliikenteessä on ruuhkia
Fintraffic kertoo, että juhannuksen menoliikenne kasvaa paljon. Ruuhkaisin aika on torstaina, jolloin nopeudet voivat laskea jopa 30 kilometriä tunnissa. Etelä-Suomessa liikenne vilkastuu kello 11 jälkeen. Poliisi valvoo ajotapoja ja tekee puhallutuksia juhannuksen aikana.
Fintraffic ennustaa juhannuksen menoliikenteen kasvavan merkittävästi. Vilkkaimmilla tieosuuksilla nopeudet voivat laskea jopa 30 kilometriä tunnissa normaaliin verrattuna. Poliisi valvoo ajotapoja ja ajokuntoa koko juhannuksen ajan.
Juhannuksen menoliikenne on tänään erityisen vilkasta, kertoo Fintrafficin tieliikennekeskus. Etelä-Suomessa liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja saavuttaa huippunsa kello 14–18. Pohjois-Suomessa menoliikenne…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Juhannus, #Fintraffic
Fintraffic on julkaissut ennusteet juhannusliikenteen ruuhkista. Liikenne vilkastuu jo keskiviikkona, ja suurin ruuhkahuippu odotetaan juhannustorstaille. Erityisesti Helsingin seudun ulosmenoteillä ja valtateillä on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Fintraffic, #Juhannus
Poliisi tehostaa liikennevalvontaa juhannuksen aikana, erityisesti ajonopeuksien, ohitusten ja päihtymystarkastusten osalta. Liikenne on vilkasta torstaista sunnuntaihin, ja poliiseja on enemmän työvuorossa. Drooneja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Juhannus
Ylöjärvellä vasikka karkasi trailerista ja aiheutti vaaratilanteita liikenteessä. Poliisi katkaisi liikenteen hetkeksi, kun eläin poukkoili teollisuusalueella. Vasikka saatiin kiinni reilun tunnin kuluttua,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Liikenne
Juhannusviikonlopun liikennemäärät Oulun seudulla voivat olla huomattavasti normaalia suuremmat. Poliisi tehostaa valvontaa erityisesti ajonopeuksien ja ajokäyttäytymisen osalta. Liikenne voi jonoutua erityisesti tietyillä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Juhannus, #Liikenne
Juhannusliikenne vilkastuu, ja useilla pääteillä on tietyömaita, jotka voivat hidastaa matkantekoa. Fintraffic muistuttaa, että työmaiden opasteita ja nopeusrajoituksia on noudatettava turvallisuuden vuoksi,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Fintraffic, #Juhannus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.