Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomessa on vahvistettu ensimmäiset afrikkalaisen sikaruton tapaukset EU:n laboratoriossa. Tuusulassa poliisi on joutunut epäilyn kohteeksi virkavelvollisuuden rikkomisesta ja…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi on ottanut kaksi miestä kiinni epäiltynä henkirikoksesta Somerolla. Aamulla hätäkeskus sai ilmoituksen verisestä miehestä, jonka jälkeen poliisi löysi kuolleen miehen yksityisasunnosta. Tutkinta on alkuvaiheessa, eikä poliisi voi kommentoida tarkemmin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi on ottanut kaksi miestä kiinni epäiltynä henkirikoksesta Somerolla. Aamulla hätäkeskus sai ilmoituksen verisestä miehestä, jonka jälkeen poliisi löysi kuolleen miehen yksityisasunnosta. Tutkinta on alkuvaiheessa, eikä poliisi voi kommentoida tarkemmin.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.6.2026 klo 09:43, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi miestä kiinni Someron henkirikoksesta • Kaksi miestä kiinni Someron henkirikoksesta.
Kaksi miestä kiinni Somerolla
Poliisi on ottanut kiinni kaksi miestä Somerolla. Heitä epäillään henkirikoksesta. Aamulla poliisi sai ilmoituksen verisestä miehestä. Kuollut mies löytyi asunnosta. Tutkinta on vielä alkuvaiheessa.
Poliisi on ottanut kaksi miestä kiinni epäiltynä henkirikoksesta Somerolla. Aamulla hätäkeskus sai ilmoituksen verisestä miehestä, jonka jälkeen poliisi löysi kuolleen miehen yksityisasunnosta. Tutkinta on alkuvaiheessa, eikä poliisi voi…
Lounais-Suomen poliisi on pidättänyt kaksi miestä epäiltynä henkirikoksesta Somerolla. Poliisi sai ilmoituksen verisestä miehestä, joka käveli keskustassa, ja löysi kuolleen miehen yksityisasunnosta. Tutkinta on alkuvaiheessa, ja poliisi aikoo…
Somerolla on tutkinnassa henkirikos, jonka yhteydessä poliisi otti kiinni kaksi miestä. Verinen mies ohjasi poliisin asuntoon, jossa löytyi kuollut noin 40-vuotias mies.…
Rikos • jaetut avainsanat: #LounaisSuomi, #Henkirikos
Poliisi tutkii suurta sijoitushuijausta, jonka arvioitu rikosvahinko on noin 25 miljoonaa euroa. Uhri sai yhteydenoton sosiaalisessa mediassa, jossa esiintyi sijoituspalveluntarjoaja. Uhri siirsi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Vihdistä on löytynyt omatekoinen räjähde ulkoilupolun varresta. Länsi-Uudenmaan poliisi on eristänyt alueen sivullisilta ja pyytää välttämään liikkumista siellä. Tarkempia tietoja räjähteestä ei…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulussa poliisi epäilee kahta henkilöä törkeästä ryöstöstä, joka tapahtui keskiviikkona. Ulkoilijoilta vaadittiin rahaa teräaseella uhaten, ja heiltä vietiin omaisuutta. Epäillyt saatiin kiinni…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on saanut valmiiksi esitutkinnan, jossa epäillään palestiinalaismielisen ryhmän syyllistyneen törkeään vahingontekoon puolustusministeriön rakennuksessa. Vahingot ovat arviolta kymmeniä tuhansia euroja, ja ryhmä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Espoossa tapahtui ruokakaupan ryöstö, jossa mies puraisi työntekijää. Epäillyt pakenivat paikalta, mutta poliisi sai kiinni kaksikon myöhemmin heidän asunnostaan. Ryöstöön liittyvää omaisuutta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.