Nimipäivä:
Tapio
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Donald Trumpille on myönnetty lupa osallistua jalkapallon MM-pokaalin luovutustilaisuuteen. Oulussa poliisi epäilee kahta henkilöä törkeästä ryöstöstä, joka tapahtui…


Englanti voitti Kroatian jalkapallon MM-kisoissa

Aihesivu: Englanti voitti Kroatian jalkapallon MM-kisoissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Englanti ja Kroatia kohtasivat jalkapallon MM-kisoissa, jossa Englanti voitti 4–2. Ottelussa Harry Kane teki kaksi maalia ja yksi tuli rangaistuspotkusta. Toisessa ottelussa Ghana voitti Panaman 1–0.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 18.6.2026 klo 08:47
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Englanti ja Kroatia kohtasivat jalkapallon MM-kisoissa, jossa Englanti voitti 4–2. Ottelussa Harry Kane teki kaksi maalia ja yksi tuli rangaistuspotkusta. Toisessa ottelussa Ghana voitti Panaman 1–0.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.6.2026 klo 08:47, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Englanti voitti Kroatian jalkapallon MM-kisoissa • Englanti voitti Kroatian jalkapallon MM-kisoissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.6.2026 klo 08:47.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Englanti, #Kroatia, #Ghana.

Selkokielinen yhteenveto

Englanti voitti Kroatian

Englanti pelasi Kroatiaa vastaan jalkapallon MM-kisoissa. Englanti voitti ottelun 4–2. Harry Kane teki kaksi maalia, joista yksi oli rangaistuspotku. Toisessa ottelussa Ghana voitti Panaman 1–0.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä.
Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi.
Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.