Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Juhannuksen menoliikenne on tänään erityisen vilkasta, kertoo Fintrafficin tieliikennekeskus. Etelä-Suomessa liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja saavuttaa huippunsa kello 14–18. Pohjois-Suomessa menoliikenne jatkuu vilkkaana myöhäisiltaan asti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Juhannuksen menoliikenne on tänään erityisen vilkasta, kertoo Fintrafficin tieliikennekeskus. Etelä-Suomessa liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja saavuttaa huippunsa kello 14–18. Pohjois-Suomessa menoliikenne jatkuu vilkkaana myöhäisiltaan asti.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.6.2026 klo 07:50, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Lapin Kansa, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Juhannuksen menoliikenne huipentuu tänään • Juhannusruuhkat huipentuvat tänään • Juhannuksen menoliikenne vilkastuu tänään.
Juhannuksen liikenne on vilkasta
Juhannuksen menoliikenne on tänään hyvin vilkasta. Etelä-Suomessa liikenne alkaa vilkastua kello 11. Huippuaika on kello 14–18. Pohjois-Suomessa liikenne pysyy vilkkaana myöhään iltaan. Perjantaiaamuna on myös liikennettä, mutta se rauhoittuu iltapäivällä.
Juhannuksen menoliikenne on tänään erityisen vilkasta, kertoo Fintrafficin tieliikennekeskus. Etelä-Suomessa liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja saavuttaa huippunsa kello 14–18. Pohjois-Suomessa menoliikenne jatkuu vilkkaana myöhäisiltaan asti.
Juhannuksen menoliikenne on tänään erityisen vilkasta, erityisesti aatonaattona. Fintrafficin mukaan Etelä-Suomessa liikenne vilkastuu kello 11 jälkeen ja on huipussaan iltapäivällä. Pohjois-Suomessa ruuhkat jatkuvat myöhäisiltaan saakka.
Juhannuksen menoliikenne on tänään vilkkaimmillaan, erityisesti Etelä-Suomessa. Fintrafficin mukaan liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja on huipussaan iltapäivällä. Yhdysvallat ja Iran ovat lisäksi allekirjoittaneet alustavan rauhansopimuksen.
Juhannuksen menoliikenne on tänään vilkkaimmillaan Etelä-Suomessa kello 14–18. Liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja pysyy vilkkaana myöhäisiltaan saakka Pohjois-Suomessa. Helsingin seudun ulosmenoteillä ennustetaan eniten jonoutumista.
Juhannuksen menoliikenne on tänään vilkkaimmillaan, erityisesti Etelä-Suomessa. Liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja on huipussaan kello 14–18. Helsingin seudulla ennakoidaan eniten jonoutumista, ja poliisi valvoo liikennettä teillä ja…
Juhannuksen menoliikenne on tänään erityisen vilkasta, erityisesti Etelä-Suomessa. Liikenne vilkastuu kello 11:n jälkeen ja on huipussaan kello 14–18. Helsingin seudun ulosmenoteillä ennakoidaan eniten jonoutumista.
Fintraffic on julkaissut ennusteet juhannusliikenteen ruuhkista. Liikenne vilkastuu jo keskiviikkona, ja suurin ruuhkahuippu odotetaan juhannustorstaille. Erityisesti Helsingin seudun ulosmenoteillä ja valtateillä on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Fintraffic, #Juhannus
Poliisi tehostaa liikennevalvontaa juhannuksen aikana, erityisesti ajonopeuksien, ohitusten ja päihtymystarkastusten osalta. Liikenne on vilkasta torstaista sunnuntaihin, ja poliiseja on enemmän työvuorossa. Drooneja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Juhannus, #Liikenne
Juhannuksen liikenne vilkastuu torstaina, jolloin pahimmat ruuhkat ajoittuvat iltapäivälle. Finntrafficin mukaan liikenne alkaa vilkastua jo aamupäivällä kello 11 ja ruuhkahuiput ovat kello…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Juhannus, #Liikenne
Juhannusliikenne vilkastuu, ja useilla pääteillä on tietyömaita, jotka voivat hidastaa matkantekoa. Fintraffic muistuttaa, että työmaiden opasteita ja nopeusrajoituksia on noudatettava turvallisuuden vuoksi,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Fintraffic, #Juhannus
Juhannuksen aikaan useilla pääteillä on keskeneräisiä tietyömaita, jotka voivat hidastaa matkantekoa. Fintrafficin mukaan nopeusrajoituksia on laskettu ja kaistajärjestelyt poikkeavat normaalista. Liikennekeskuspäällikkö varoittaa…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Juhannus, #Fintraffic
Juhannusliikenteeseen ympäri Suomea vaikuttavat useat tietyömaat. Finntrafficin mukaan työmaista aiheutuu alennettuja nopeusrajoituksia ja poikkeavia kaistajärjestelyjä, vaikka vaikutuksia on pyritty minimoimaan. Tietyömaat sijaitsevat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Juhannus, #Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.