Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kelan uudeksi johtajaksi valittiin Kirsi Varhila, ja hallitus ehdottaa vaalipiirien vähentämistä. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit sai uudet keuhkot poikkeuksellisen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Näyttelijä Daveigh Chase on kuollut 35-vuotiaana. Hänen kuolemansa syynä oli aivokalvontulehdus ja verenmyrkytys. Chase tunnettiin erityisesti roolistaan Samara Morganina elokuvassa The Ring.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Näyttelijä Daveigh Chase on kuollut 35-vuotiaana. Hänen kuolemansa syynä oli aivokalvontulehdus ja verenmyrkytys. Chase tunnettiin erityisesti roolistaan Samara Morganina elokuvassa The Ring.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 21:55, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Näyttelijä Daveigh Chase kuoli aivokalvontulehdukseen ja verenmyrkytykseen • Näyttelijä Daveigh Chase on kuollut 35-vuotiaana.
Näyttelijä Daveigh Chase kuoli aivokalvontulehdukseen ja verenmyrkytykseen
Näyttelijä Daveigh Chase on kuollut 35-vuotiaana. Hänen kuolemansa syy oli aivokalvontulehdus ja verenmyrkytys. Chase oli tunnettu lapsinäyttelijä. Hän näytteli Samara Morgania elokuvassa The Ring ja ääninäytteli Lilo-hahmoa elokuvassa Lilo & Stitch.
Näyttelijä Daveigh Chase on kuollut 35-vuotiaana. Hänen kuolemansa syynä oli aivokalvontulehdus ja verenmyrkytys. Chase tunnettiin erityisesti roolistaan Samara Morganina elokuvassa The Ring.
Amerikkalainen näyttelijä Daveigh Chase, joka tunnettiin rooleistaan elokuvissa The Ring ja Lilo & Stitch, on kuollut 35-vuotiaana. Hänen kuolemansa syynä olivat aivokalvontulehduksen aiheuttamat komplikaatiot. Chase oli tunnettu lapsinäyttelijä,…
Näyttelijä Daveigh Chase on kuollut 35-vuotiaana aivokalvontulehduksen ja verenmyrkytyksen seurauksena. Hänen miesystävänsä mukaan Chase oli aiemmin sairaalahoidossa aliravitsemustilan vuoksi. Chase tunnettiin erityisesti…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #DaveighChase, #TheRing
Tampereen kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Kalervo Kummolan muotokuva on paljastettu Tampereen raatihuoneella. Teoksen on maalannut taiteilija Timo Vuorikoski, joka on aiemmin maalannut myös muiden…
Kulttuuri
Izmirissä esitetty Romeo ja Julia -baletti sai yllättävän käänteen, kun kissa hyppäsi lavalle. Kissa leikki näyttelijän hiuksilla, mikä sai katsojat nauramaan. Tanssijat…
Kulttuuri
Laulaja Bonnie Tyler on herännyt yli kuukauden kestäneestä koomasta. Hän vaivutettiin koomaan kiireellisen leikkauksen jälkeen ja on edelleen kriittisessä tilassa tehohoidossa. Tylerin…
Kulttuuri
Lars Collin, Avainlippu-brändin keksijä, on kuollut 80-vuotiaana pitkällisen sairauden jälkeen. Hän toimi Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtajana ja toteutti merkittäviä uudistuksia. Collin tunnettiin…
Kulttuuri
Tapio Nirkko on nimetty suomalaispurjehtijoiden valmennuspäälliköksi kohti Los Angelesin vuoden 2028 olympialaisia. Nirkko on aiemmin edustanut Suomea kolmissa olympialaisissa ja toiminut nuorten…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.