Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kelan uudeksi johtajaksi valittiin Kirsi Varhila, ja hallitus ehdottaa vaalipiirien vähentämistä. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit sai uudet keuhkot poikkeuksellisen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
HJK ja Inter kohtasivat jännittävässä jalkapallo-ottelussa, joka päättyi 3-3. HJK:n Mads Borchers teki kaksi maalia, mutta Interin Jasse Tuominen ja oma maali auttoivat vierasjoukkuetta johtoon. Yleisöä ottelussa oli 6082.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
HJK ja Inter kohtasivat jännittävässä jalkapallo-ottelussa, joka päättyi 3-3. HJK:n Mads Borchers teki kaksi maalia, mutta Interin Jasse Tuominen ja oma maali auttoivat vierasjoukkuetta johtoon. Yleisöä ottelussa oli 6082.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 20:51, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HJK ja Inter tasasivat pisteet jännittävässä ottelussa • Interin voitto HJK:sta ratkaisi Mads Borchers.
HJK ja Inter pelasivat tasan
HJK ja Inter pelasivat jalkapalloa, ja peli päättyi 3-3. HJK:n Mads Borchers teki kaksi maalia. Interin Jasse Tuominen teki ensimmäisen maalin. Yleisössä oli paljon ihmisiä, yhteensä 6082.
HJK ja Inter kohtasivat jännittävässä jalkapallo-ottelussa, joka päättyi 3-3. HJK:n Mads Borchers teki kaksi maalia, mutta Interin Jasse Tuominen ja oma maali auttoivat vierasjoukkuetta johtoon. Yleisöä ottelussa oli…
Inter voitti HJK:n jalkapallo-ottelussa, jossa nähtiin dramaattisia hetkiä. Ottelun lopussa Mads Borchers teki ratkaisevan maalin, joka varmisti Interin voiton. Kotiyleisö sai nauttia myös kahdesta upeasta kaukolaukauksesta.
HJK on saanut poliisilta poikkeuksellisen päätöksen, joka koskee seuran kotiotteluiden järjestämistä. Päätöksessä on määräyksiä, jotka voivat johtaa katsomolohkojen sulkemiseen vakavien järjestyshäiriöiden tai…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Veikkausliiga
Poliisi on päättänyt sulkea tiettyjä katsomolohkoja HJK:n otteluissa, mikäli järjestyshäiriöitä ilmenee. Jatkuvista häiriöistä seuraa ankarampia rangaistuksia, jopa kotiotteluiden pelaaminen ilman katsojia. HJK…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Jalkapallo
Ilves pelaa jalkapallon Konferenssiliigan ensimmäisellä karsintakierroksella luxemburgilaista FC Differdange 03:ta vastaan. Otteluparit arvottiin tiistaina Sveitsin Nyonissa, ja pelit pelataan 9. Ja 16.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Ruotsin jalkapallomaajoukkue avasi MM-kisat murskaavalla voitolla, kun se voitti Tunisian 5–1. Yasin Ayari teki ottelussa kaksi maalia, ja myös Alexander Isak sekä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Ranska ja Senegal kohtaavat jälleen jalkapallon MM-kisoissa, 24 vuotta sen jälkeen, kun Senegal yllätti Ranskan avausottelussa vuonna 2002. Tuolloin Senegal voitti hallitsevan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Tunisia on nimittänyt Herve Renardin joukkueensa uudeksi valmentajaksi jalkapallon MM-kisoissa. Tämä päätös tuli heti 1–5-tappion jälkeen Ruotsille, mikä johti edellisen valmentajan Sabri…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.