Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kelan uudeksi johtajaksi valittiin Kirsi Varhila, ja hallitus ehdottaa vaalipiirien vähentämistä. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit sai uudet keuhkot poikkeuksellisen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vegas Golden Knights on nimennyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Hän korvasi John Tortorellan, joka jätti tehtävänsä vain kahden kuukauden jälkeen. Craig on aiemmin toiminut Vegasin AHL-joukkueen päävalmentajana ja voittanut Stanley Cupin vuonna 2023.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vegas Golden Knights on nimennyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Hän korvasi John Tortorellan, joka jätti tehtävänsä vain kahden kuukauden jälkeen. Craig on aiemmin toiminut Vegasin AHL-joukkueen päävalmentajana ja voittanut Stanley Cupin vuonna 2023.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 21:25, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ryan Craig nimitetty Vegasin päävalmentajaksi • Vegas Golden Knights nimittää uuden päävalmentajan • Vegas Golden Knights nimittää uuden päävalmentajan.
Ryan Craig on uusi valmentaja
Vegas Golden Knights on saanut uuden päävalmentajan. Ryan Craig aloittaa tehtävässään, kun John Tortorella on lähtenyt. Craig on aiemmin valmentanut Vegasin AHL-joukkuetta. Hän voitti Stanley Cupin vuonna 2023.
Vegas Golden Knights on nimennyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Hän korvasi John Tortorellan, joka jätti tehtävänsä vain kahden kuukauden jälkeen. Craig on aiemmin toiminut Vegasin AHL-joukkueen päävalmentajana ja…
Vegas Golden Knights on nimittänyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Craig on aiemmin toiminut seuran AHL-joukkueen valmentajana ja hänellä on kokemusta myös Vegasin apuvalmentajana. Hän korvasi John Tortorellan, joka…
Vegas Golden Knights on nimittänyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Craig on aiemmin valmentanut seuran AHL-joukkuetta ja toiminut apuvalmentajana NHL:ssä. Hän korvasi John Tortorellan, joka ei jatka seuraavalla kaudella.
Vegas Golden Knights on valinnut Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Craig siirtyy tehtävään AHL-joukkue Henderson Silver Knightsista, jossa hän valmensi kolmen kauden ajan. Hän korvasi John Tortorellan, joka ei…
Entinen NHL-hyökkääjä Kyle Calder on kuollut 47-vuotiaana. Hänen tyttärensä Madison Calder ilmoitti asiasta Instagramissa, kertoi isänsä kuolleen lyhyen sairauden seurauksena. Calder oli…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes aloittaa kiekkokauden 2026–2027 hallitsevana Stanley Cup -mestarina. Joukkueen paineet ovat vähentyneet mestaruuden myötä, ja se voi pelata vapaammin. Carolina pelaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes voitti Stanley Cupin kaatamalla Vegas Golden Knightsin loppuottelusarjassa 4–2. Kapteeni Jordan Staal teki kuusi maalia finaalissa ja valittiin pudotuspelien arvokkaimmaksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #VegasGoldenKnights
Pittsburgh Penguins on kaupannut suomalaispuolustaja Emil Pieniniemen Florida Panthersiin. Kaupassa Penguins saa slovakialaishyökkääjä Oliver Okuliarin pelaajaoikeudet. Pieniniemi pelasi kuluneella kaudella Penguinsin AHL-organisaatiossa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes on voiton päässä Stanley Cupista, kun se kohtaa Vegas Golden Knightsin kuutosfinaalissa. Hurricanes on voittanut kaksi edellistä ottelua ja johtaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #VegasGoldenKnights
Mitch Marner on noussut keskeiseksi pelaajaksi Vegas Golden Knightsin NHL-finaalissa. Hän on pelannut uransa parasta kautta ja on nyt kahden voiton päässä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #VegasGoldenKnights, #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.