Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kelan uudeksi johtajaksi valittiin Kirsi Varhila, ja hallitus ehdottaa vaalipiirien vähentämistä. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit sai uudet keuhkot poikkeuksellisen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopion Palloseura voitti IF Gnistanin 0–2 naisten Suomen cupin ottelussa Helsingissä. Voitto varmisti KuPSille paikan puolivälierissä. Joukkueen maalitykit olivat keskeisiä voiton saavuttamisessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopion Palloseura voitti IF Gnistanin 0–2 naisten Suomen cupin ottelussa Helsingissä. Voitto varmisti KuPSille paikan puolivälierissä. Joukkueen maalitykit olivat keskeisiä voiton saavuttamisessa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 21:09, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KuPS eteni Suomen cupin puolivälieriin • Virtanen eteni puolivälieriin Nottinghamissa • Virtanen eteni puolivälieriin Nottinghamissa.
KuPS voitti IF Gnistanin
Kuopion Palloseura pelasi IF Gnistania vastaan naisten Suomen cupissa. KuPS voitti ottelun 0–2. Tämä voitto varmisti KuPSille paikan puolivälierissä. Joukkueen maalitykit olivat tärkeitä voitossa.
Kuopion Palloseura voitti IF Gnistanin 0–2 naisten Suomen cupin ottelussa Helsingissä. Voitto varmisti KuPSille paikan puolivälierissä. Joukkueen maalitykit olivat keskeisiä voiton saavuttamisessa.
Otto Virtanen voitti Felix Gillin tenniksen ATP-haastajaturnauksessa Nottinghamissa. Virtanen syötti ottelussa kymmenen ässää ja voitti erät 6–2, 6–3. Tämä voitto vie hänet puolivälieriin turnauksessa.
Otto Virtanen voitti Felix Gillin tenniksen ATP-haastajaturnauksessa Nottinghamissa. Virtanen syötti kymmenen ässää ja voitti ottelun erin 6–2, 6–3. Tämä on Virtaselle kolmas peräkkäinen turnaus ruohokentällä.
Otto Virtanen voitti tenniksen ATP-haastajaturnauksen toisen kierroksen ottelun Nottinghamissa. Hän syötti kymmenen ässää ja kukisti brittiläisen Felix Gillin erin 6–2, 6–3. Virtanen on maailmanlistalla sijalla 160 ja eteni…
Ilves pelaa jalkapallon Konferenssiliigan ensimmäisellä karsintakierroksella luxemburgilaista FC Differdange 03:ta vastaan. Otteluparit arvottiin tiistaina Sveitsin Nyonissa, ja pelit pelataan 9. Ja 16.…
Jalkapallo
Ruotsin jalkapallomaajoukkue avasi MM-kisat murskaavalla voitolla, kun se voitti Tunisian 5–1. Yasin Ayari teki ottelussa kaksi maalia, ja myös Alexander Isak sekä…
Jalkapallo
Portugalilainen jalkapallotähti Bernardo Silva on siirtynyt Real Madridiin Manchester Citystä. Silva pelasi Cityssä yhdeksän vuotta ja voitti useita mestaruuksia. Hän on tällä…
Jalkapallo
Kuopion Palloseura (KuPS) suuntaa Pohjois-Makedoniaan Mestareiden liigan otteluun. Joukkue matkustaa Skopjeen 5. heinäkuuta, ja ensimmäinen osaottelu pelataan 7. heinäkuuta. Toimitusjohtaja Tomi Erola…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS
Ranska ja Senegal kohtaavat jälleen jalkapallon MM-kisoissa, 24 vuotta sen jälkeen, kun Senegal yllätti Ranskan avausottelussa vuonna 2002. Tuolloin Senegal voitti hallitsevan…
Jalkapallo
Tunisia on nimittänyt Herve Renardin joukkueensa uudeksi valmentajaksi jalkapallon MM-kisoissa. Tämä päätös tuli heti 1–5-tappion jälkeen Ruotsille, mikä johti edellisen valmentajan Sabri…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.