Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kelan uudeksi johtajaksi valittiin Kirsi Varhila, ja hallitus ehdottaa vaalipiirien vähentämistä. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit sai uudet keuhkot poikkeuksellisen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
HJK:n euro-ottelut alkavat heinäkuussa, kun joukkue kohtaa pohjoisirlantilaisen Coleraine FC:n Konferenssiliigan toisella karsintakierroksella. Ensimmäinen ottelu pelataan Helsingissä 23. heinäkuuta ja toinen Pohjois-Irlannissa 30. heinäkuuta. HJK pääsi karsintoihin voitettuaan viime kauden Suomen Cupin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
HJK:n euro-ottelut alkavat heinäkuussa, kun joukkue kohtaa pohjoisirlantilaisen Coleraine FC:n Konferenssiliigan toisella karsintakierroksella. Ensimmäinen ottelu pelataan Helsingissä 23. heinäkuuta ja toinen Pohjois-Irlannissa 30. heinäkuuta. HJK pääsi karsintoihin voitettuaan viime kauden Suomen Cupin.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 17:47, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HJK kohtaa Coleraine FC karsinnoissa • HJK kohtaa Coleraine FC:n karsinnoissa.
HJK pelaa Coleraine FC:tä vastaan
HJK aloittaa euro-ottelut heinäkuussa. Joukkue kohtaa Coleraine FC:n karsinnoissa. Ensimmäinen ottelu on Helsingissä 23. heinäkuuta. Toinen ottelu pelataan Pohjois-Irlannissa 30. heinäkuuta.
HJK:n euro-ottelut alkavat heinäkuussa, kun joukkue kohtaa pohjoisirlantilaisen Coleraine FC:n Konferenssiliigan toisella karsintakierroksella. Ensimmäinen ottelu pelataan Helsingissä 23. heinäkuuta ja toinen Pohjois-Irlannissa 30. heinäkuuta. HJK pääsi karsintoihin voitettuaan…
HJK:n vastustaja Konferenssiliigan karsinnoissa on selvinnyt. Joukkue kohtaa pohjoisirlantilaisen Coleraine FC:n heinäkuussa. Ensimmäinen ottelu pelataan Helsingissä ja toinen Pohjois-Irlannissa.
Ilves pelaa jalkapallon Konferenssiliigan ensimmäisellä karsintakierroksella luxemburgilaista FC Differdange 03:ta vastaan. Otteluparit arvottiin tiistaina Sveitsin Nyonissa, ja pelit pelataan 9. Ja 16.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Konferenssiliiga
Poliisi on päättänyt sulkea tiettyjä katsomolohkoja HJK:n otteluissa, mikäli järjestyshäiriöitä ilmenee. Jatkuvista häiriöistä seuraa ankarampia rangaistuksia, jopa kotiotteluiden pelaaminen ilman katsojia. HJK…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
Ruotsin jalkapallomaajoukkue avasi MM-kisat murskaavalla voitolla, kun se voitti Tunisian 5–1. Yasin Ayari teki ottelussa kaksi maalia, ja myös Alexander Isak sekä…
Jalkapallo
Portugalilainen jalkapallotähti Bernardo Silva on siirtynyt Real Madridiin Manchester Citystä. Silva pelasi Cityssä yhdeksän vuotta ja voitti useita mestaruuksia. Hän on tällä…
Jalkapallo
Ranska ja Senegal kohtaavat jälleen jalkapallon MM-kisoissa, 24 vuotta sen jälkeen, kun Senegal yllätti Ranskan avausottelussa vuonna 2002. Tuolloin Senegal voitti hallitsevan…
Jalkapallo
Tunisia on nimittänyt Herve Renardin joukkueensa uudeksi valmentajaksi jalkapallon MM-kisoissa. Tämä päätös tuli heti 1–5-tappion jälkeen Ruotsille, mikä johti edellisen valmentajan Sabri…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.