Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ylöjärvellä poliisi keskeytti liikenteen, kun trailerista karannut vasikka juoksi teollisuusalueella. Vasikka saatiin kiinni noin tunnin kuluttua, ja se oli uupunut mutta kunnossa. Eläinlääkäri tarkasti vasikan ennen sen matkan jatkumista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ylöjärvellä poliisi keskeytti liikenteen, kun trailerista karannut vasikka juoksi teollisuusalueella. Vasikka saatiin kiinni noin tunnin kuluttua, ja se oli uupunut mutta kunnossa. Eläinlääkäri tarkasti vasikan ennen sen matkan jatkumista.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 16:35, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vasikka juoksi liikenteessä Ylöjärvellä.
Vasikka juoksi liikenteessä Ylöjärvellä
Ylöjärvellä vasikka karkasi trailerista ja juoksi liikenteen seassa. Poliisi sulki Vaasantien liikenteen hetkeksi. Vasikka saatiin kiinni noin tunnin kuluttua. Eläinlääkäri tarkasti sen voinnin, ja vasikka oli kunnossa. Sen matka jatkui myöhemmin.
Ylöjärvellä poliisi keskeytti liikenteen, kun trailerista karannut vasikka juoksi teollisuusalueella. Vasikka saatiin kiinni noin tunnin kuluttua, ja se oli uupunut mutta kunnossa. Eläinlääkäri tarkasti vasikan ennen sen matkan…
Ylöjärvellä karannut vasikka aiheutti häiriötä liikenteessä, kun se poukkoili teollisuusalueella. Poliisi sulki Vaasantien liikenteen lyhyeksi ajaksi, kunnes eläin saatiin kiinni. Vasikka oli…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Ylöjärvi, #Vasikka
Fintraffic on julkaissut ennusteet juhannusliikenteen ruuhkista. Liikenne vilkastuu jo keskiviikkona, ja suurin ruuhkahuippu odotetaan juhannustorstaille. Erityisesti Helsingin seudun ulosmenoteillä ja valtateillä on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Juhannusliikenteeseen ympäri Suomea vaikuttavat useat tietyömaat. Finntrafficin mukaan työmaista aiheutuu alennettuja nopeusrajoituksia ja poikkeavia kaistajärjestelyjä, vaikka vaikutuksia on pyritty minimoimaan. Tietyömaat sijaitsevat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Poliisin mukaan auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja päätyi peltoon. Ulosajon syynä epäillään olevan kuljettajan…
Liikenne
Kehä III:lla Kirkkonummella on sattunut tieliikenneonnettomuus, joka häiritsee liikennettä alueella. Tie on suljettu toistaiseksi, ja pelastuslaitos on paikalla. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Liikenne
Kannonkosken lento-onnettomuuden tutkinta on käynnistetty kansainvälisten velvoitteiden ja inhimillisten tekijöiden vuoksi. Onnettomuudessa menehtyi yksi henkilö, ja tutkinnassa tarkastellaan muun muassa lentopaikan toimintaa…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.