Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Krimillä on julistettu hätätila sähkö- ja polttoainepulien vuoksi, ja oikeuskansleri tutkii Wille Rydmanin toimia sosiaali- ja terveysalan avustusten…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Entisen Miss Suomen Sarah Dzafcen missikruunun menetyksestä ei aloiteta esitutkintaa. Dzafce on helpottunut päätöksestä ja keskittyy nyt muihin asioihin. Hän haluaa selvittää omat oikeutensa, mutta ei ole varma, onko asia nyt täysin ohi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Entisen Miss Suomen Sarah Dzafcen missikruunun menetyksestä ei aloiteta esitutkintaa. Dzafce on helpottunut päätöksestä ja keskittyy nyt muihin asioihin. Hän haluaa selvittää omat oikeutensa, mutta ei ole varma, onko asia nyt täysin ohi.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 13:49, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Iltalehti, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sarah Dzafcen missikruunujuttu päättyy esitutkintaan • Poliisi ei aloita esitutkintaa Dzafcen tapauksessa • Sarah Dzafcen missikruunun menetyksestä ei tutkita.
Dzafcen missikruunujuttu päättyy
Entisen Miss Suomen Sarah Dzafcen missikruunun menetyksestä ei aloiteta esitutkintaa. Dzafce on helpottunut, että asia on nyt päätetty. Hän haluaa tietää, onko rikosta tapahtunut. Dzafce keskittyy nyt muihin asioihin.
Entisen Miss Suomen Sarah Dzafcen missikruunun menetyksestä ei aloiteta esitutkintaa. Dzafce on helpottunut päätöksestä ja keskittyy nyt muihin asioihin. Hän haluaa selvittää omat oikeutensa, mutta ei ole varma,…
Helsingin poliisi on päättänyt, ettei se aloita esitutkintaa entisen Miss Suomen Sarah Dzafcen kruunun menettämiseen liittyvässä asiassa. Tutkinnanjohtaja Katariina Rinne totesi, että asiassa ei ole syytä epäillä rikosta.…
Entisen Miss Suomi Sarah Dzafcen missikruunun menetyksestä ei aloiteta esitutkintaa. Helsingin poliisi on päättänyt, ettei asiassa ole syytä epäillä rikosta. Dzafce menetti kruununsa rasistisena pidetyn sosiaalisen median päivityksen…
Entisen Miss Suomi Sarah Dzafcen kruunun menetyksestä ei aloiteta esitutkintaa. Helsingin poliisi on päättänyt, ettei asiassa ole syytä epäillä rikosta. Dzafce menetti kruununsa rasistisena pidetyn sosiaalisen median päivityksen…
Sarah Dzafce on kommentoinut poliisin päätöstä, joka koskee hänen Miss Suomi -kruununsa menettämistä. Poliisi ei aloita esitutkintaa asiassa, ja Dzafce kertoo tuntevansa…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #SarahDzafce, #MissSuomi
Sarah Dzafce on riitauttanut Miss Suomi -kruununsa menettämisen. Miss Suomi -organisaation toimitusjohtaja Milla Solaranta kertoo, että poliisi ei ole ollut yhteydessä asiaan.…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #SarahDzafce, #MissSuomi
Piritta Hagman on ilmoittanut palaavansa televisioon syksyllä, mutta ei paljasta tarkkoja yksityiskohtia. Hän on aiemmin kieltäytynyt osallistumasta tosi-tv-ohjelmiin perhesyiden vuoksi. Hagman on…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #MissSuomi
Juontaja Tuija Pehkonen ja lumilautailija Eero Ettala myyvät Helsingin Ullanlinnassa sijaitsevaa asuntoaan. Asunnon pinta-ala on 154 neliötä ja myyntihinta on 1 598…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Helsinki
Fitnessvaikuttaja Linda Manuella ja räppäri William ovat laittaneet Helsingin Kalliossa sijaitsevan kaksionsa myyntiin. Asunnosta pyydetään 549 000 euroa, ja sen seinillä on…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Helsinki
Aku Hirviniemi on laajentamassa kellobisnestään Tampereelle ja Helsinkiin. Hänen yrityksensä, Helsingin kello ja kulta Oy, on kasvanut nopeasti ja avaa nyt uuden…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.