Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kruunuvuorensilta Helsingissä suljetaan useita kertoja kesällä huoltotöiden takia. Sulkemiset tapahtuvat eri päivinä, jolloin sillalla tehdään korjauksia ja testejä. Huoltotöiden syynä ovat liikuntasaumojen ongelmat, jotka ovat aiheuttaneet onnettomuuksia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kruunuvuorensilta Helsingissä suljetaan useita kertoja kesällä huoltotöiden takia. Sulkemiset tapahtuvat eri päivinä, jolloin sillalla tehdään korjauksia ja testejä. Huoltotöiden syynä ovat liikuntasaumojen ongelmat, jotka ovat aiheuttaneet onnettomuuksia.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 10:49, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kruunuvuorensilta suljetaan huoltotöiden vuoksi.
Kruunuvuorensilta suljetaan kesällä
Kruunuvuorensilta Helsingissä suljetaan useita kertoja kesällä. Sulkemiset johtuvat huoltotöistä, kuten liikuntasaumojen korjauksista. Työt alkavat saaristolintujen pesintäajan jälkeen. Sulkemiset tapahtuvat eri päivinä ja aikaväleissä.
Kruunuvuorensilta Helsingissä suljetaan useita kertoja kesällä huoltotöiden takia. Sulkemiset tapahtuvat eri päivinä, jolloin sillalla tehdään korjauksia ja testejä. Huoltotöiden syynä ovat liikuntasaumojen ongelmat, jotka ovat aiheuttaneet onnettomuuksia.
Juhannusliikenne käynnistyy ja liikenteen ennusteet kannattaa tarkistaa etukäteen. Poliisi valvoo kuljettajien ajotapoja ja ajokuntoa, erityisesti vilkkaimpina päivinä. Torstaina liikenteessä voi esiintyä ruuhkia,…
Liikenne
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Poliisin mukaan auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja päätyi peltoon. Ulosajon syynä epäillään olevan kuljettajan…
Liikenne
Kehä III:lla Kirkkonummella on sattunut tieliikenneonnettomuus, joka häiritsee liikennettä alueella. Tie on suljettu toistaiseksi, ja pelastuslaitos on paikalla. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Liikenne
Kannonkosken lento-onnettomuuden tutkinta on käynnistetty kansainvälisten velvoitteiden ja inhimillisten tekijöiden vuoksi. Onnettomuudessa menehtyi yksi henkilö, ja tutkinnassa tarkastellaan muun muassa lentopaikan toimintaa…
Liikenne
Tiistaina Silja Linen MyStar-aluksella kuoli iäkäs mies sairauskohtaukseen. Helsingin poliisi on vahvistanut, ettei tapaukseen liity rikosta. Mies löydettiin tajuttomana autostaan, ja elvytysyrityksistä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
Valtatiellä 9 tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö menehtyi. Keski-Suomen pelastuslaitos vahvisti tiedon. Poliisi tutkii onnettomuutta ja liikenne pysäytettiin tutkinnan ajaksi.
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.