Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Iranin öljykuljetukset alkavat Hormuzinsalmesta, ja eduskunnassa äänestetään hallituksen luottamuksesta. Iranin öljykuljetukset ovat käynnistyneet Hormuzinsalmesta, mikä voi vaikuttaa globaaleihin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tiistaina Silja Linen MyStar-aluksella kuoli iäkäs mies. Helsingin poliisi vahvisti, että tapaukseen ei liity rikosta, ja mies menehtyi sairauskohtaukseen. Hänet löydettiin tajuttomana autostaan, ja elvytysyrityksistä huolimatta hän kuoli laivan saapuessa Helsinkiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tiistaina Silja Linen MyStar-aluksella kuoli iäkäs mies. Helsingin poliisi vahvisti, että tapaukseen ei liity rikosta, ja mies menehtyi sairauskohtaukseen. Hänet löydettiin tajuttomana autostaan, ja elvytysyrityksistä huolimatta hän kuoli laivan saapuessa Helsinkiin.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 09:11, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iäkäs mies kuoli laivalla Helsingissä • Iäkäs mies kuoli laivalla Helsingissä • Mies menehtyi Tallink Silja Linen laivalla.
Mies kuoli laivalla Helsingissä
Tiistaina laivalla Helsingissä kuoli vanha mies. Hän sai sairauskohtauksen ja löytyi tajuttomana autostaan. Poliisi sanoo, ettei asiassa ole rikosta. Mies kuoli, vaikka häntä yritettiin elvyttää.
Tiistaina Silja Linen MyStar-aluksella kuoli iäkäs mies. Helsingin poliisi vahvisti, että tapaukseen ei liity rikosta, ja mies menehtyi sairauskohtaukseen. Hänet löydettiin tajuttomana autostaan, ja elvytysyrityksistä huolimatta hän kuoli…
Tiistaina Silja Linen MyStar-aluksella kuoli iäkäs mies sairauskohtaukseen. Helsingin poliisi on vahvistanut, ettei tapaukseen liity rikosta. Mies löydettiin tajuttomana autostaan, ja elvytysyrityksistä huolimatta hän menehtyi.
Suomalainen mies kuoli Tallink Silja Linen Mystar-laivalla tiistai-iltana. Hänet löydettiin tajuttomana autostaan laivan saavuttua Helsinkiin, mutta elvytysyrityksistä huolimatta hän ei selvinnyt. Laivan miehistö ja ambulanssit osallistuivat elvytykseen.
Vanhempi mies kuoli sairaskohtaukseen Silja Linen MyStar-aluksella tiistaina. Alus saapui Helsinkiin, ja miehen elvytysyrityksistä huolimatta hän menehtyi. Poliisi vahvisti, ettei tapaukseen liity rikosta.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen miehen löytämiseksi. Mies on kuvailtu kumarassa käveleväksi, ja hänellä on musta takki, kravatti sekä tummanharmaat housut.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut tehtävästään henkilökohtaisista syistä. Ero liittyy yliopiston hallituksen arvioon Maanisen alkoholinkäytöstä ja epäasiallisesta käytöksestä, joka ilmeni…
Kotimaa
Vihdistä on löytynyt omatekoinen räjähde, jonka poliisi on eristänyt. Löytö tapahtui ulkoilupolun varrella, ja poliisi sai tiedon asiasta puolenpäivän aikaan. Eristys ei…
Kotimaa
Oulussa syttyi tiistain vastaisena yönä tulipalo kerrostalossa, joka levisi nopeasti. Asukkaat pelastautuivat hyppäämällä parvekkeilta, kun savu täytti rappukäytävän. Pelastuslaitos sai palon hallintaan,…
Kotimaa
Mäntyharjulla etsitään 77-vuotiasta naista, joka katosi maanantaina 15.6. Nainen on viimeksi nähty Koiniementiellä Ristiinantien läheisyydessä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Kotimaa
Kotkassa Kymin lentokentän läheisyydessä raivattiin sotilasräjähde sunnuntaina. Poliisi sai ilmoituksen epäillystä räjähteestä, joka oli havaittu alueella. Puolustusvoimat huolehtii räjähteen hävittämisestä, eikä tapahtumasta…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.