Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Group investoi 25 miljoonaa euroa Muoto-pakkausten tuotantoon, mutta päättää keskeyttää Kuura-tekstiilikuituhankkeen. Unkarin parlamentti on valinnut Andras Bakan…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Norjan jalkapallomaajoukkue avasi MM-turnauksensa voitolla Irakista. Erling Haaland teki debyytissään kaksi maalia, ja Leo Östigård lisäsi kolmannen. Irak sai yhden maalin, mutta Norja vei ottelun lopulta 4–1.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Norjan jalkapallomaajoukkue avasi MM-turnauksensa voitolla Irakista. Erling Haaland teki debyytissään kaksi maalia, ja Leo Östigård lisäsi kolmannen. Irak sai yhden maalin, mutta Norja vei ottelun lopulta 4–1.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 03:49, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Norja voitti Irakissa MM-debyytissään • Norja voitti Irak MM-debyytissään 4–1 • Norja voitti Irak MM-debyytissään 4–1.
Norja voitti Irak MM-debyytissään
Norjan jalkapallojoukkue voitti Irakissa. Erling Haaland pelasi ensimmäisen kerran MM-kisoissa ja teki kaksi maalia. Leo Östigård teki kolmannen maalin. Irak sai yhden maalin, mutta Norja voitti 4–1.
Norjan jalkapallomaajoukkue avasi MM-turnauksensa voitolla Irakista. Erling Haaland teki debyytissään kaksi maalia, ja Leo Östigård lisäsi kolmannen. Irak sai yhden maalin, mutta Norja vei ottelun lopulta 4–1.
Norjan jalkapallomaajoukkue avasi MM-turnauksen voitolla Irakista. Erling Haaland teki debyytissään kaksi maalia, ja Leo Östigård lisäsi kolmannen. Irakin Aymen Hussein teki joukkueensa ainokaisen, mutta oma maali sinetöi Norjan…
Norjan jalkapallomaajoukkue avasi MM-turnauksensa voitolla Irakista. Erling Haaland teki debyytissään kaksi maalia, ja Leo Östigård lisäsi yhden osuman. Irakin Aymen Hussein teki joukkueensa ainokaisen, mutta oma maali lisäajalla…
Norjan jalkapallomaajoukkueen tähtihyökkääjä Erling Haaland valmistautuu MM-kisoihin, joissa Norja kohtaa Irakin. Haaland on ollut huimassa iskussa Manchester Cityssä ja maajoukkueessa, mutta viimeisimmät…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ErlingHaaland, #Norja
Irakin jalkapallojoukkue on valmistautumassa MM-kisojen avausotteluun Norjaa vastaan Bostonissa. Joukkueen pääsy kisoihin oli pitkä ja vaivalloinen prosessi, joka kesti 40 vuotta. Apulaisvalmentaja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Irak, #MMjalkapallo
Hollannin jalkapallomaajoukkue on pelannut 20 MM-ottelua ilman tappiota varsinaisella peliajalla vuodesta 2006 lähtien. Kuitenkin jokainen turnaus on päättynyt pudotuspeleissä jatkoajalla tai rangaistuspotkukilpailussa.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Jalkapallo
Lionel Messi, Argentiinan jalkapallotähti, on päättänyt jatkaa uraansa ja osallistua kesän MM-kisoihin. Hän voitti maailmanmestaruuden vuonna 2022 ja oli alun perin valmis…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Jalkapallo
Ilves pelaa jalkapallon Konferenssiliigan ensimmäisellä karsintakierroksella luxemburgilaista FC Differdange 03:ta vastaan. Otteluparit arvottiin tiistaina Sveitsin Nyonissa, ja pelit pelataan 9. Ja 16.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Ruotsin jalkapallomaajoukkue avasi MM-kisat murskaavalla voitolla, kun se voitti Tunisian 5–1. Yasin Ayari teki ottelussa kaksi maalia, ja myös Alexander Isak sekä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.