Nimipäivä:
Urho
14°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Poliisi tutkii suurta sijoitushuijausta, jonka arvioitu vahinko on 25 miljoonaa euroa. Oulun yliopiston rehtori on eronnut henkilökohtaisista syistä.


Suomeen suuri voitto Eurojackpotissa

Aihesivu: Suomeen suuri voitto Eurojackpotissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Tiistaina arvotussa Eurojackpotissa Suomeen osui yli 842 000 euron voitto. Vaasalainen pelaaja voitti 5+1 oikein -rivillä 842 443,10 euroa. Pääpotti kasvaa seuraavaan arvontaan 65 miljoonaan euroon, sillä täysosumia ei löytynyt.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 16.6.2026 klo 23:04
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Tiistaina arvotussa Eurojackpotissa Suomeen osui yli 842 000 euron voitto. Vaasalainen pelaaja voitti 5+1 oikein -rivillä 842 443,10 euroa. Pääpotti kasvaa seuraavaan arvontaan 65 miljoonaan euroon, sillä täysosumia ei löytynyt.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 23:04, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomeen suuri voitto Eurojackpotissa • Eurojackpotissa yli 842 000 euron voitto • Eurojackpotissa ei löytynyt täysosumia.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.6.2026 klo 23:04.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Eurojackpot, #Veikkaus, #Voitto.

Selkokielinen yhteenveto

Suomessa iso voitto Eurojackpotista

Tiistaina Eurojackpotissa voitettiin yli 842 000 euroa. Vaasalainen pelaaja sai voittonsa 5+1 oikein -rivillä. Pääpotti kasvaa seuraavaan arvontaan 65 miljoonaan euroon. Täysosumia ei löytynyt, joten voitot jakautuvat muille pelaajille.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.