Nimipäivä:
Urho
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Poliisi tutkii suurta sijoitushuijausta, jonka arvioitu vahinko on 25 miljoonaa euroa. Oulun yliopiston rehtori on eronnut henkilökohtaisista syistä.


Ravituloksia Tornion ponilähdöistä

Aihesivu: Ravituloksia Tornion ponilähdöistä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Tornion Veikon Kone Poni Cupissa kilpailtiin useissa ponilähdöissä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Lugnets Dagg ajajana Emma Mökkönen. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja hyviä suorituksia.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 16.6.2026 klo 21:12
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Tornion Veikon Kone Poni Cupissa kilpailtiin useissa ponilähdöissä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Lugnets Dagg ajajana Emma Mökkönen. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja hyviä suorituksia.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 21:12, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Tornion ponilähdöistä • Ravitulokset Tornion ponilähdöistä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.6.2026 klo 21:12.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Tornio, #VeikonKone, #Ravit.

Selkokielinen yhteenveto

Ravituloksia Tornion ponilähdöistä

Tornion ponilähdöissä kilpailtiin Veikon Kone Poni Cupissa. Ensimmäisessä lähdössä voitti Lugnets Dagg, jota ajoi Emma Mökkönen. Toisessa lähdössä voiton sai Ofelia, ajajana Linn Enroth. Kilpailut olivat jännittäviä ja ponit esittivät hyviä suorituksia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.