Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Poliisin mukaan auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja päätyi peltoon. Ulosajon syynä epäillään olevan kuljettajan sairauskohtaus.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Poliisin mukaan auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja päätyi peltoon. Ulosajon syynä epäillään olevan kuljettajan sairauskohtaus.
Aiheesta on julkaistu 14 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 18:53, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies kuoli ulosajossa Kokkolassa • Seitsemänkymppinen mies kuoli ulosajossa • Mies kuoli ulosajossa Jyväskylässä.
Mies kuoli ulosajossa Kokkolassa
Kokkolassa tapahtui ulosajo, jossa kuoli seitsemänkymppinen mies. Ulosajo tapahtui tiistaina Kajaanintiellä. Auto ajautui pellolle ja kuljettajaa yritettiin elvyttää, mutta hän kuoli. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Poliisin mukaan auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja päätyi peltoon. Ulosajon syynä epäillään olevan kuljettajan sairauskohtaus.
Kokkolassa tapahtui tiistaina ulosajo, jossa seitsemänkymppinen mies menetti henkensä. Poliisi epäilee, että onnettomuuden syynä oli kuljettajan sairauskohtaus. Tapahtumaa tutkitaan edelleen.
Jyväskylässä tapahtui tiistaina ulosajo, jossa kuoli kolmekymppinen mies. Auto suistui tieltä, osui puuhun ja törmäsi varastorakennukseen. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Jyväskylässä tapahtui tiistaina ulosajo, jossa kolmekymppinen mies menetti henkensä. Auto suistui tieltä, osui puuhun ja törmäsi varastorakennukseen. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Kokkolassa tapahtui tiistaina liikenneonnettomuus, jossa seitsemänkymppinen kuljettaja menehtyi. Auto ajautui yllättäen vastakkaiselle kaistalle ja pellolle. Sivulliset yrittivät elvyttää miestä, mutta hän kuoli onnettomuuspaikalla.
Henkilöautoa kuljettanut nelikymppinen mies menehtyi kolarissa, jossa hänen autonsa törmäsi rekkaan valtatiellä 9. Onnettomuus tapahtui tiistaina, ja poliisi tutkii tapahtumien kulkua sekä törmäyksen syitä. Liikenne alueella pysäytettiin tutkinnan…
Henkilöautoa kuljettanut nelikymppinen mies kuoli tiistaina, kun hänen autonsa törmäsi rekkaan valtatiellä 9. Onnettomuus tapahtui Laukaassa, ja poliisi tutkii edelleen tapahtumien kulkua sekä törmäyksen syytä. Liikenne alueella pysäytettiin…
Jyväskylässä tapahtui kuolonkolari, jossa kolmekymppinen mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Tikkalan kyläkaupan pihalla, kun auto törmäsi ensin vaahteraan ja sitten varastorakennuksen seinään. Paikalla oli ensiaputaitoisia, jotka yrittivät elvyttää kuljettajaa,…
Kokkolassa tapahtui onnettomuus, jossa 70-vuotias mies kuoli. Poliisi epäilee, että autoilija sai sairauskohtauksen, mikä johti ulosajoon. Onnettomuus tapahtui Kajaanintiellä, ja poliisi tutkii tapahtuman syitä.
Kokkolassa tapahtui tiistaina liikenneonnettomuus, jossa menehtyi seitsemänkymppinen mies. Poliisi epäilee, että onnettomuuden syynä oli kuljettajan sairauskohtaus. Onnettomuus tapahtui Kajaanintiellä, kun auto ajautui vastakkaiselle kaistalle ja pellolle.
Kokkolassa tapahtui tiistaina liikenneonnettomuus, jossa seitsemänkymppinen mies menehtyi. Hänen autonsa ajautui yllättäen vastakkaiselle kaistalle ja pellolle. Poliisi epäilee, että onnettomuuden syynä oli kuljettajan sairauskohtaus.
Jyväskylässä tapahtui auto-onnettomuus, jossa 30-vuotias mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen ulosajosta, ja tutkinta on käynnissä. Kuljettaja oli yksin autossa, joka suistui tieltä ja törmäsi puuhun sekä varastorakennukseen.
Tiistaina Suomessa tapahtui kolme kuolemaan johtanutta liikenneonnettomuutta. Jyväskylässä ja Laukaassa sattuneissa onnettomuuksissa menehtyi yhteensä kolme henkilöä, joista yksi ajoi ulos tieltä ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Laukaa
Ysitie on suljettu liikenneonnettomuuden takia Jyväskylän ja Laukaan välillä. Onnettomuus tapahtui henkilöauton ja rekan välillä Leppälahden ja Metsolahden välillä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Laukaa
Kehä III:lla Kirkkonummella on sattunut tieliikenneonnettomuus, joka häiritsee liikennettä alueella. Tie on suljettu toistaiseksi, ja pelastuslaitos on paikalla. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Lappeenrannassa tapahtui onnettomuus, jossa 16-vuotias mopoilija kuoli. Poliisin mukaan onnettomuus tapahtui ohitustilanteessa, kun autoilija yritti ohittaa mopoa ja törmäsi siihen. Autoilija on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Valtatiellä 9 tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö menehtyi. Keski-Suomen pelastuslaitos vahvisti tiedon. Poliisi tutkii onnettomuutta ja liikenne pysäytettiin tutkinnan ajaksi.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Siikajoella tapahtui vakava onnettomuus, jossa ambulanssi törmäsi traktoriin. Onnettomuudessa ambulanssin kyydissä ollut potilas vammautui vakavasti. Oulun käräjäoikeus käsittelee tapausta, ja kummallekin kuljettajalle…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.