Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kelan uudeksi johtajaksi valittiin Kirsi Varhila, ja hallitus ehdottaa vaalipiirien vähentämistä. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit sai uudet keuhkot poikkeuksellisen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Otto Virtanen voitti toisen kierroksen ottelunsa Nottinghamin ATP-haastajaturnauksessa. Hän voitti eteläkorealaisen Soonwoo Kwonin erin 6–2, 7–5. Virtanen kohtaa seuraavaksi brittiläisen Felix Gillin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Otto Virtanen voitti toisen kierroksen ottelunsa Nottinghamin ATP-haastajaturnauksessa. Hän voitti eteläkorealaisen Soonwoo Kwonin erin 6–2, 7–5. Virtanen kohtaa seuraavaksi brittiläisen Felix Gillin.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 17:20, pääluokka Tennis.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Virtanen eteni toiselle kierrokselle Nottinghamissa • Virtanen eteni toiselle kierrokselle Nottinghamissa • Virtanen eteni Nottinghamin turnauksessa toiselle kierrokselle.
Virtanen voitti Nottinghamissa
Otto Virtanen pelasi hyvin Nottinghamin tennisturnauksessa. Hän voitti eteläkorealaisen Soonwoo Kwonin kahdessa erässä. Seuraavaksi Virtanen kohtaa britin Felix Gillin. Ottelu kesti noin tunnin.
Otto Virtanen voitti toisen kierroksen ottelunsa Nottinghamin ATP-haastajaturnauksessa. Hän voitti eteläkorealaisen Soonwoo Kwonin erin 6–2, 7–5. Virtanen kohtaa seuraavaksi brittiläisen Felix Gillin.
Otto Virtanen voitti toisella kierroksella Nottinghamin ATP-haastajaturnauksessa. Hän voitti eteläkorealaisen Soonwoo Kwonin erin 6–2, 7–5. Virtanen kohtaa seuraavaksi brittiläisen Felix Gillin.
Otto Virtanen voitti ottelunsa Nottinghamin ATP-haastajaturnauksessa. Hän voitti eteläkorealaisen Soonwoo Kwonin erin 6–2, 7–5. Seuraavaksi Virtanen kohtaa brittiläisen Felix Gillin.
Otto Virtanen voitti puolivälierässä italialaisen Filippo Romanon ja eteni välieriin Birminghamin ATP-haastajaturnauksessa. Virtanen voitti ottelun suoraan erissä 6–4, 6–4. Hän puolustaa viimevuotista…
Tennis • jaetut avainsanat: #OttoVirtanen, #Tennis
Harri Heliövaara on noussut maailman ykköseksi tenniksen nelinpelissä, vaikka hän hävisi Ranskan avointen finaalin. Heliövaara ja hänen parinsa Henry Patten saavuttivat finaalipaikan,…
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis, #ATP
Otto Virtanen ei edennyt jatkoon Hollannin 's-Hertogenboschissa pelatusta ATP-turnauksesta. Hän hävisi tiukan ottelun Puolan Kamil Majchrzakille, jonka kanssa hän pelasi kolme erää.…
Tennis • jaetut avainsanat: #OttoVirtanen, #ATP
Otto Virtanen kärsi tappion Soonwoo Kwonille miesten ATP-haastajaturnauksen ensimmäisellä kierroksella. Ottelu päättyi lukemiin 2–6, 5–7. Virtanen etenee kuitenkin seuraavaan kierrokseen, jossa hän…
Tennis • jaetut avainsanat: #OttoVirtanen, #ATP
Otto Virtanen kohtasi Kiinan Bu Yunchaoketen miesten ATP-haastajaturnauksen loppuottelussa. Virtanen voitti ensimmäisen erän, mutta hävisi lopulta ottelun erälukemin 2–6, 7–6 (7–3), 6–3.…
Tennis • jaetut avainsanat: #OttoVirtanen, #ATP
Otto Virtanen voitti välieränsä Birminghamin ATP-haastajaturnauksessa. Hän kohtasi puolalaisen Kamil Majchrzakin, ja ottelu ratkesi kolmannessa erässä katkaisupelillä. Välierä kesti yli 2,5 tuntia…
Tennis • jaetut avainsanat: #OttoVirtanen, #Tennis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.