Nimipäivä:
Päivi, Päivikki, Päivä
19°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:17

Oulussa tapahtui tuhoisa kerrostalopalo, ja Norwegian ostaa Tjäreborgin emoyhtiön. Valtiovarainministeriö paransi talousennustettaan, mutta työttömyys jatkaa kasvua.


Mies ja nainen epäiltyinä ruokakaupan ryöstöstä

Aihesivu: Mies ja nainen epäiltyinä ruokakaupan ryöstöstä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Espoossa tapahtui ruokakaupan ryöstö, jossa mies puraisi työntekijää. Epäillyt pakenivat paikalta, mutta poliisi sai kiinni kaksikon myöhemmin heidän asunnostaan. Ryöstöön liittyvää omaisuutta löytyi myös asunnosta.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 16.6.2026 klo 16:46
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Espoossa tapahtui ruokakaupan ryöstö, jossa mies puraisi työntekijää. Epäillyt pakenivat paikalta, mutta poliisi sai kiinni kaksikon myöhemmin heidän asunnostaan. Ryöstöön liittyvää omaisuutta löytyi myös asunnosta.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 16:46, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies ja nainen epäiltyinä ruokakaupan ryöstöstä • Mies puri kaupan työntekijää varkauden yhteydessä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.6.2026 klo 16:46.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Espoo, #Poliisi, #Ruokakauppa.

Selkokielinen yhteenveto

Mies ja nainen ryöstivät kaupan

Espoossa mies ja nainen ryöstivät ruokakaupan. He piilottivat tuotteita naisen vaatteisiin. Kun työntekijä yritti estää heitä, mies puraisi häntä. Poliisi löysi epäillyt myöhemmin heidän asunnostaan.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.