Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulussa tapahtui tuhoisa kerrostalopalo, ja Norwegian ostaa Tjäreborgin emoyhtiön. Valtiovarainministeriö paransi talousennustettaan, mutta työttömyys jatkaa kasvua.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomessa järjestetään kaksi suurta taitoluistelukilpailua talvella 2027. Marraskuussa Helsingissä käydään Finlandia Trophy, joka on osa Kansainvälisen luisteluliiton Grand Prix -sarjaa. Maaliskuussa Tampereella kilpaillaan maailmanmestaruuksista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomessa järjestetään kaksi suurta taitoluistelukilpailua talvella 2027. Marraskuussa Helsingissä käydään Finlandia Trophy, joka on osa Kansainvälisen luisteluliiton Grand Prix -sarjaa. Maaliskuussa Tampereella kilpaillaan maailmanmestaruuksista.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 15:07, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Finlandia Trophy tuo huiput Suomeen • Finlandia Trophy tuo huiput Suomeen • Finlandia Trophy tuo huiput Suomeen.
Finlandia Trophy tuo huiput Suomeen
Suomessa järjestetään kaksi tärkeää taitoluistelukilpailua talvella 2027. Marraskuussa Helsingissä on Finlandia Trophy, joka on osa kansainvälistä Grand Prix -sarjaa. Maaliskuussa Tampereella kilpaillaan maailmanmestaruuksista. Kilpailuun osallistuu lajin parhaat taitoluistelijat.
Suomessa järjestetään kaksi suurta taitoluistelukilpailua talvella 2027. Marraskuussa Helsingissä käydään Finlandia Trophy, joka on osa Kansainvälisen luisteluliiton Grand Prix -sarjaa. Maaliskuussa Tampereella kilpaillaan maailmanmestaruuksista.
Suomessa järjestetään marraskuussa 2027 Finlandia Trophy -taitoluistelukilpailu, joka kuuluu Grand Prix -sarjaan. Kilpailu pidetään Helsingin jäähallissa 20.–21. marraskuuta, ja siihen osallistuu lajin parhaimmistoa. Suomi isännöi GP-sarjan kisaa jo…
Suomessa järjestetään marraskuussa 2027 Finlandia Trophy, joka on osa Kansainvälisen luisteluliiton Grand Prix -sarjaa. Kilpailu pidetään Helsingin jäähallissa ja siihen osallistuu lajin parhaimmistoa. Suomi isännöi GP-sarjan kisaa jo…
Carolina Hurricanes voitti Stanley Cupin kaatamalla Vegas Golden Knightsin loppuottelusarjassa 4–2. Kapteeni Jordan Staal teki kuusi maalia finaalissa ja valittiin pudotuspelien arvokkaimmaksi…
Jääkiekko
Sebastian Aho ja Jesperi Kotkaniemi ovat historian 19. Ja 20. Suomalaisia, jotka voittivat Stanley Cupin. Carolina Hurricanes voitti mestaruuden kaatamalla Vegas Golden…
Jääkiekko
Liiga on julkistanut kauden 2025–26 parhaat pelaajat ja valmentajat. Kalevi Numminen -palkinnon voitti KooKoon valmentaja Jouko Myrrä, joka sai kaikki 42 ykkössijaa.…
Jääkiekko
Pittsburgh Penguins on kaupannut suomalaispuolustaja Emil Pieniniemen Florida Panthersiin. Kaupassa Penguins saa slovakialaishyökkääjä Oliver Okuliarin pelaajaoikeudet. Pieniniemi pelasi kuluneella kaudella Penguinsin AHL-organisaatiossa…
Jääkiekko
Pelicans on solminut sopimuksen maalivahti Juho Olkinuoran kanssa kaudelle 2026–27. Olkinuora, 35, on kokenut pelaaja, joka on voittanut olympiakultaa ja maailmanmestaruuksia. Hän…
Jääkiekko
Vegas Golden Knightsin hyökkääjä William Karlsson loukkaantui Stanley Cup -finaalissa. Hän sai osuman vasempaan käteen taklauksen seurauksena ja joutui jättämään ottelun. Päävalmentaja…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.