Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi tutkii suurta sijoitushuijausta, jonka arvioitu vahinko on 25 miljoonaa euroa. Oulun yliopiston rehtori on eronnut henkilökohtaisista syistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Serena ja Venus Williams pelaavat yhdessä Wimbledonin naisten nelinpelissä. Sisarukset saivat villin kortin turnaukseen, joka alkaa 29. kesäkuuta. Serena palasi pelikentille viime viikolla, ja he ovat voittaneet nelinpeliturnauksen kuudesti aiemmin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Serena ja Venus Williams pelaavat yhdessä Wimbledonin naisten nelinpelissä. Sisarukset saivat villin kortin turnaukseen, joka alkaa 29. kesäkuuta. Serena palasi pelikentille viime viikolla, ja he ovat voittaneet nelinpeliturnauksen kuudesti aiemmin.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 16:56, pääluokka Tennis.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Williamsin sisarukset palaavat Wimbledonin nelinpeliin • Williamsin sisarukset palaavat Wimbledoniin • Serena ja Venus Williams palaavat Wimbledonin nelinpeliin.
Williamsin sisarukset pelaavat Wimbledonissa
Serena ja Venus Williams pelaavat yhdessä Wimbledonin nelinpelissä. He saivat villin kortin turnaukseen, joka alkaa 29. kesäkuuta. Serena palasi pelikentille Queen’sin turnauksessa. Sisarukset ovat voittaneet nelinpelin kuudesti aiemmin.
Serena ja Venus Williams pelaavat yhdessä Wimbledonin naisten nelinpelissä. Sisarukset saivat villin kortin turnaukseen, joka alkaa 29. kesäkuuta. Serena palasi pelikentille viime viikolla, ja he ovat voittaneet nelinpeliturnauksen…
Serena ja Venus Williams pelaavat yhdessä Wimbledonin naisten nelinpelissä. Sisarukset saivat villin kortin osallistumiseensa. Serena palasi pelikentille viime viikolla Queen'sin turnauksessa ja on voittanut urallaan 23 grand slam…
Serena Williams palaa Wimbledonin tennisturnaukseen ensimmäistä kertaa vuodesta 2022. Hän pelaa nelinpelissä siskonsa Venus Williamsin kanssa villin kortin avulla. Siskokset ovat kuusinkertaisia mestareita Wimbledonissa, ja pelit alkavat 29.…
Serena Williams palaa Wimbledonin tennisturnaukseen ensimmäistä kertaa vuodesta 2022. Hän pelaa nelinpelissä siskonsa Venus Williamsin kanssa villin kortin avulla. Siskokset ovat aikaisemmin voittaneet kuusi mestaruutta Wimbledonissa.
Serena Williams tekee paluun Wimbledonin tennisturnaukseen siskonsa Venus Williamsin kanssa. He pelaavat nelinpelissä, ja Serena sai villin kortin osallistumiseensa. Siskokset ovat aiemmin voittaneet mestaruuden kuusi kertaa.
Serena Williams tekee paluun ammattilaistennikseen lähes neljän vuoden tauon jälkeen. Hän osallistuu kesäkuussa Lontoossa järjestettävään HSBC Championships -turnaukseen nelinpelissä yhdessä Victoria Mbokon…
Tennis • jaetut avainsanat: #SerenaWilliams, #Tennis
Serena Williamsin paluu tennikseen päättyi ennenaikaisesti, kun hänen nelinpeliparinsa Victoria Mboko vetäytyi kilpailusta. Williams voitti ensimmäisen ottelunsa, mutta ei päässyt pelaamaan toista…
Tennis • jaetut avainsanat: #SerenaWilliams, #Wimbledon
Serena Williams teki odotetun paluun tenniskentille ja voitti ensimmäisen ottelunsa Queen'sin turnauksessa. Hän pelasi yhdessä 19-vuotiaan Victoria Mbokon kanssa, ja he voittivat…
Tennis • jaetut avainsanat: #SerenaWilliams, #Tennis
Serena Williamsin huhutaan suunnittelevan paluuta tenniskentille neljän vuoden tauon jälkeen. Hän keskustelee nelinpelin pelaamisesta WTA 500 -turnauksessa, jossa hänen parinaan olisi nuori…
Tennis • jaetut avainsanat: #SerenaWilliams, #Wimbledon
Harri Heliövaara on noussut maailman ykköseksi tenniksen nelinpelissä, vaikka hän hävisi Ranskan avointen finaalin. Heliövaara ja hänen parinsa Henry Patten saavuttivat finaalipaikan,…
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis
Alexander Zverev voitti Ranskan avoimien miesten kaksinpelin loppuottelussa Flavio Cobollin. Ottelu päättyi Zverevin voittoon erälukemin 6–1, 4–6, 6–4, 6–7 (5–7), 6–1. Turnauksen…
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.