Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulussa tapahtui tuhoisa kerrostalopalo, ja Norwegian ostaa Tjäreborgin emoyhtiön. Valtiovarainministeriö paransi talousennustettaan, mutta työttömyys jatkaa kasvua.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Emma Häkkisen Icebreaker-kirjasta tehdään Netflix-sarja. Sarja seuraa taitoluistelijan ja jääkiekkoilijan välistä romantiikkaa. Jääkiekkoaiheiset romanssit ovat kasvattaneet suosiotaan viime aikoina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Emma Häkkisen Icebreaker-kirjasta tehdään Netflix-sarja. Sarja seuraa taitoluistelijan ja jääkiekkoilijan välistä romantiikkaa. Jääkiekkoaiheiset romanssit ovat kasvattaneet suosiotaan viime aikoina.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 13:59, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Netflix tekee jääkiekkoromanssin • Netflix tuottaa uuden jääkiekkoromaanin.
Netflix tekee jääkiekkoromanssin
Emma Häkkisen Icebreaker-kirjasta tulee Netflix-sarja. Sarja kertoo taitoluistelijan ja jääkiekkoilijan rakkaustarinasta. Jääkiekkoaiheiset romaanit ovat olleet suosittuja. Icebreaker-kirja on ensimmäinen osa kolmen kirjan sarjasta.
Emma Häkkisen Icebreaker-kirjasta tehdään Netflix-sarja. Sarja seuraa taitoluistelijan ja jääkiekkoilijan välistä romantiikkaa. Jääkiekkoaiheiset romanssit ovat kasvattaneet suosiotaan viime aikoina.
Emma Häkkisen Icebreaker-kirjasta tulee Netflix-sarja. Kirja kertoo taitoluistelijan ja jääkiekkoilijan rakkaustarinasta. Jääkiekkoaiheiset romanssit ovat viime aikoina saaneet paljon huomiota televisiossa.
Kuvataiteilija David Hockney on kuollut rauhallisesti kotonaan 11. kesäkuuta 88-vuotiaana. Hockney oli yksi aikamme merkittävimmistä taiteilijoista, joka nousi kuuluisuuteen poptaiteen kautta 1960-luvulla.…
Kulttuuri
Tampereen kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Kalervo Kummolan muotokuva on paljastettu Tampereen raatihuoneella. Teoksen on maalannut taiteilija Timo Vuorikoski, joka on aiemmin maalannut myös muiden…
Kulttuuri
Netflixin XO, Kitty -sarja esittää Etelä-Korean romanttisessa valossa, mikä jakaa mielipiteitä. Sarja seuraa Kittyn elämää Souliin muutettuaan ja hänen haasteitaan eliittikoulussa. Kolmas…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Netflix
Laulaja Bonnie Tyler on herännyt yli kuukauden kestäneestä koomasta. Hän vaivutettiin koomaan kiireellisen leikkauksen jälkeen ja on edelleen kriittisessä tilassa tehohoidossa. Tylerin…
Kulttuuri
Brittipoppari Lewis Capaldi esiintyi Helsinki City Festival -tapahtumassa ja vitsaili yleisölle alkoholin käytöstä. Hän kysyi, onko paikalla selvin päin olevia, ja sai…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Tyra Banks on nostanut oikeusjutun Netflixiä vastaan kunnianloukkauksen vuoksi. Hänen mukaansa dokumentti Huippumalli haussa leikkasi hänen haastattelunsa tavalla, joka vahingoitti hänen mainettaan.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Netflix
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.