Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa syttyi kaksi tulipaloa eri kerrostaloissa maanantain ja tiistain välisenä yönä. Poliisi tutkii toista tapausta tuhotyönä ja toista varomattomana käsittelynä. Molemmissa paloissa on merkittäviä omaisuusvahinkoja, mutta henkilövahingot ovat vähäisiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa syttyi kaksi tulipaloa eri kerrostaloissa maanantain ja tiistain välisenä yönä. Poliisi tutkii toista tapausta tuhotyönä ja toista varomattomana käsittelynä. Molemmissa paloissa on merkittäviä omaisuusvahinkoja, mutta henkilövahingot ovat vähäisiä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 13:51, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi kerrostaloa syttyi tuleen Oulussa.
Kaksi kerrostaloa palaa Oulussa
Oulussa syttyi kaksi tulipaloa kerrostaloissa. Toinen palo alkoi kolmannessa kerroksessa ja sitä tutkitaan tuhotyönä. Toinen palo syttyi parvekkeella, jossa nainen oli tupakoinut. Molemmissa paloissa on paljon vahinkoa, mutta ihmisiä ei loukkaantunut.
Oulussa syttyi kaksi tulipaloa eri kerrostaloissa maanantain ja tiistain välisenä yönä. Poliisi tutkii toista tapausta tuhotyönä ja toista varomattomana käsittelynä. Molemmissa paloissa on merkittäviä omaisuusvahinkoja, mutta henkilövahingot ovat…
Poliisi tutkii Oulussa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä sattuneita tulipaloja. Ensimmäinen palo syttyi Ritaharjussa roskakatoksessa, joka levisi myös naapurin alueelle. Toinen tulipalo…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu, #Tulipalo
Oulussa syttyi tiistain vastaisena yönä kaksi kerrostalopaloa, joista Puolivälinkankaan palo on epäilty tuhotyöksi. Poliisi sai ilmoituksen tulipalosta kello kahdelta yöllä ja on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu, #Tulipalo
Oulussa syttyi tiistain vastaisena yönä tulipalo kerrostalossa, joka levisi nopeasti. Asukkaat pelastautuivat hyppäämällä parvekkeilta, kun savu täytti rappukäytävän. Pelastuslaitos sai palon hallintaan,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu
Mäntyharjulla etsitään 77-vuotiasta naista, joka katosi maanantaina 15.6. Nainen on viimeksi nähty Koiniementiellä Ristiinantien läheisyydessä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulun poliisi suoritti maanantaiyönä kaksi kadonneen henkilön etsintää. Iäkäs mies löytyi Nivalasta kotinsa läheltä poliisikoiran avulla, ja iäkäs nainen löytyi Pyhäjoelta keskustan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.