Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kehä III:lla Kirkkonummella on sattunut tieliikenneonnettomuus, joka häiritsee liikennettä alueella. Tie on suljettu toistaiseksi, ja pelastuslaitos on paikalla. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kehä III:lla Kirkkonummella on sattunut tieliikenneonnettomuus, joka häiritsee liikennettä alueella. Tie on suljettu toistaiseksi, ja pelastuslaitos on paikalla. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.6.2026 klo 09:32, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kehä III:lla on onnettomuus • Kehä III suljettu onnettomuuden vuoksi • Kehä 3 on suljettu.
Kehä III:lla on onnettomuus
Kehä III:lla Kirkkonummella on tapahtunut onnettomuus. Tie on suljettu liikenteeltä. Pelastuslaitos on paikalla auttamassa. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Kehä III:lla Kirkkonummella on sattunut tieliikenneonnettomuus, joka häiritsee liikennettä alueella. Tie on suljettu toistaiseksi, ja pelastuslaitos on paikalla. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikan lähellä.
Kehä III on suljettu liikenteeltä Kirkkonummella tapahtuneen onnettomuuden vuoksi. Onnettomuudessa olivat osallisina kuorma-auto ja henkilöauto. Pelastuslaitos raivaa tietä ja liikennettä ohjataan.
Kehä 3 on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi Kirkkonummella. Onnettomuus tapahtui tiistaiaamuna Sundsbergin liittymän kohdalla, ja poliisi ohjaa liikennettä alueella. Tie pysyy suljettuna toistaiseksi.
Kehä III on suljettu Kirkkonummella Sundsbergin liittymän kohdalla tapahtuneen liikenneonnettomuuden vuoksi. Tie on suljettu toistaiseksi molempiin suuntiin, ja poliisi ohjaa liikennettä. Onnettomuudesta saatiin tieto ennen kello kahdeksaa.
Kehä kolmonen on suljettu liikenteeltä kuorma-auton ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuus tapahtui Sundsbergin liittymän kohdalla, ja poliisi ohjaa liikennettä alueella. Pelastuslaitos raivaa onnettomuuspaikkaa, mutta henkilövahingoista ei ole tietoa.
Lappeenrannassa tapahtui onnettomuus, jossa 16-vuotias mopoilija kuoli. Poliisin mukaan onnettomuus tapahtui ohitustilanteessa, kun autoilija yritti ohittaa mopoa ja törmäsi siihen. Autoilija on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Siikajoella tapahtui vakava onnettomuus, jossa ambulanssi törmäsi traktoriin. Onnettomuudessa ambulanssin kyydissä ollut potilas vammautui vakavasti. Oulun käräjäoikeus käsittelee tapausta, ja kummallekin kuljettajalle…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Tampereen raitiotieliikenteessä tapahtui poikkeuksellinen viikonloppu, johon sisältyi kaksi kolaria ja yksi läheltä piti -tilanne. Perjantaina henkilö päätyi ratikkakiskoille, mutta ratikka ehti jarruttaa…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Jämsässä tapahtui lauantaina aamupäivällä kahden henkilöauton peräänajo. Onnettomuudessa oli vain kuljettajat, jotka eivät saaneet vakavia vammoja. Pelastuslaitos siivosi onnettomuuspaikan ja poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Brysselissä kielletään sähköpotkulautojen vuokraaminen ensi vuoden alusta. Viranomaiset perustelevat päätöstä onnettomuuksien lisääntymisellä ja väärin pysäköinnillä. Sähköpotkulautojen kannattajat varoittavat päätöksen vaarantavan työpaikkoja.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kannonkosken lento-onnettomuuden tutkinta on käynnistetty kansainvälisten velvoitteiden ja inhimillisten tekijöiden vuoksi. Onnettomuudessa menehtyi yksi henkilö, ja tutkinnassa tarkastellaan muun muassa lentopaikan toimintaa…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.