Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Vihreät puolue aikoo palauttaa puheenjohtaja Sofia Virran kansanedustajan palkkiot hänen poissaolon ajaltaan. Perussuomalaisten kansanedustaja Laura Huhtasaari ilmoitti, ettei…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Forssassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähtössä voiton vei Mansikka Jukka Torvisen ohjastamana. Kilpailuissa oli mukana useita hevosia eri lähtöluokista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Forssassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähtössä voiton vei Mansikka Jukka Torvisen ohjastamana. Kilpailuissa oli mukana useita hevosia eri lähtöluokista.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.6.2026 klo 22:08, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset julkaistu Forssassa • Ravitulokset Forssasta julkaistu • Ravitulokset julkaistu Forssassa.
Forssassa on ravikilpailut
Forssassa on ollut ravikilpailut, joissa hevoset kilpailivat eri lähtöluokissa. Ensimmäisessä lähdössä voitti Mansikka, jota ohjasti Jukka Torvinen. Kilpailuissa oli mukana monia hevosia ja ohjastajia. Tulokset julkaistiin heti kilpailujen jälkeen.
Forssassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähtössä voiton vei Mansikka Jukka Torvisen ohjastamana. Kilpailuissa oli mukana useita hevosia eri lähtöluokista.
Forssassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Tammadivisioonassa voittajaksi nousi Cassandra Orden, joka juoksi ajan 15,8a. Muita kärkisijoja ottivat Feels Fine By Me ja Piece Of Anemone.
Forssassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä lähdössä Mansikka voitti Jukka Torvisen ohjastamana. Kilpailuissa oli yhteensä kahdeksan lähtöä, joissa eri hevoset kilpailivat eri matkoilla.
Oulussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei R.R. Assi Hannu Hietasen ohjastamana. Kilpailut jatkuivat eri lähtöjen myötä,…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ravikilpailut
Forssan Toto75-kierroksen Pilvenmäki Special -finaalissa Lumi-Ukki voitti suomenhevosten kilpailun. Hannu Hietanen ajoi hevosta määrätietoisesti, ja se nousi kärkipaikalle puolimatkassa. Lähdössä mukana ollut…
Ravit • jaetut avainsanat: #Forssa
Turussa järjestettiin ponilähtöjä, joissa kilpaili useita hevosia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Lilyn Kalla ajalla 2,56,8. Toisessa ponilähdössä Gemma Wee oli nopein ajalla…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto75-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Maple Leaf's Gypsophila ja Wappu-Ada. Kilpailuissa oli mukana monia eri hevosia…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Kokkolassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä Hope Wee voitti ajalla 3,27,7. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia, ja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ravikilpailut
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin tiukkoja kamppailuja, kun Toto75-kilpailun 9. Lähtö päättyi Nothing But Beat -hevosen voittoon. Toisena maaliin saapui King of Dreams ja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.