Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mäntyharjulla etsitään 77-vuotiasta naista, joka katosi maanantaina 15.6. Nainen on viimeksi nähty Koiniementiellä Ristiinantien läheisyydessä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mäntyharjulla etsitään 77-vuotiasta naista, joka katosi maanantaina 15.6. Nainen on viimeksi nähty Koiniementiellä Ristiinantien läheisyydessä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.6.2026 klo 18:39, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa 77-vuotias nainen kateissa Mäntyharjulla • 77-vuotias nainen kateissa Mäntyharjulla • Poliisi etsii kadonnutta naista Mäntyharjulla.
77-vuotias nainen kateissa Mäntyharjulla
Mäntyharjulla on kateissa 77-vuotias nainen. Hänet on nähty viimeksi maanantaina 15.6. Naisella on päällään vaaleanpunainen lippis ja punainen huppari. Hän liikkuu mahdollisesti rollaattorin kanssa. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Mäntyharjulla etsitään 77-vuotiasta naista, joka katosi maanantaina 15.6. Nainen on viimeksi nähty Koiniementiellä Ristiinantien läheisyydessä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Mäntyharjulla etsitään 77-vuotiasta naista, joka katosi maanantaina 15.6. Nainen nähtiin viimeksi Koiniementiellä Ristiinantien läheisyydessä. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Itä-Suomen poliisi on käynnistänyt etsinnät 77-vuotiaasta kadonneesta naisesta, joka nähtiin viimeksi Mäntyharjulla maanantaina. Naisella on päällään vaaleanpunainen lippis ja punainen huppari, ja hän saattaa käyttää rollaattoria. Poliisi pyytää…
77-vuotias nainen on kadonnut Mäntyharjulla, Etelä-Savossa. Hänet on viimeksi nähty 15. kesäkuuta Koiniementiellä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Itä-Suomen poliisi on käynnistänyt etsinnät 77-vuotiaasta naisesta, joka on kadonnut Mäntyharjulla. Nainen nähtiin viimeksi maanantaina iltapäivällä Koiniementiellä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonneet, #Poliisi
Lounais-Suomen poliisi etsii iäkästä miestä Salosta, joka on kadonnut Pellonpääntieltä. Etsinnät ovat jatkuneet läpi yön, ja viimeisin havainto miehestä on lauantaina puolen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kadonnut
Perjantai-iltana Aurajoesta löytyi keski-ikäinen mies, joka oli kuollut. Hätäilmoitus tehtiin ulkopuolisilta, ja mies todettiin kuolleeksi paikan päällä. Poliisi ei epäile rikosta.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen miehen löytämiseksi. Mies on kuvailtu kumarassa käveleväksi, ja hänellä on musta takki, kravatti sekä tummanharmaat housut.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kadonnut henkilö on löytynyt elävänä. Hänet löydettiin etsintöjen jälkeen läheiseltä alueelta. Viranomaiset kiittävät kaikkia etsinnöissä auttaneita.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Etsintä
Kotkassa Kymin lentokentän läheisyydessä raivattiin sotilasräjähde sunnuntaina. Poliisi sai ilmoituksen epäillystä räjähteestä, joka oli havaittu alueella. Puolustusvoimat huolehtii räjähteen hävittämisestä, eikä tapahtumasta…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.